onsdag 30. desember 2009


Vi har hatt helt fri frem til 4 juledag, men nå er jeg i gang med vareopptelling i butikken, og ikke minst med å få ordnet med salg i butikken/ nettbutikken.
Uansett får jeg alltid til til å flytte litt på saker og ting, som på kjøkkenbenken... der "ommøbleres" det ofte:)
Før det ble så altfor kaldt har Hannah vært masse ute på ski, lekt masse med fetteren sin og med bestekameraten sin. I kveld har vi hun, sistnevnte venn og jeg vært ute å gått julebukk.
Vel, jeg gikk vel ikke akkuratt julebukk jeg, hihi Holdt meg godt i bakgrunnen, mens ungene sang diverse julesanger av full hals:) Veldig koselig, men veldig kaldt også, så det ble ikke så altfor mange husene..
Romjulen har også gått med til å lese masse ( og se litt på sesong 1 på dvd), som dere ser på bildet under så er det true blood serien det går i om dagen, veldig underholdene:)




Jeg fikk symaskin til jul!!!
Men på grunn av at vi har vært bortreist noen dager og fordi det er så mye annet som skjer har jeg ikke en gang fått pakket den ut enda, den står fortsatt under juletreet... Men så snart jeg får et par stille timer for meg selv skal jeg sette meg ned å begynne å lære:) Gleder meg!!



Håper alle får en fin siste dag i 2009!!!

7 kommentarer:

Rikke - fargesirkelen sa...

Gratulerer med symaskin!!! Jeg VEIT du kommer til å klare å trylle fram mye fint med den :D

Jeg er forresten veeeeldig misunnelig på mummibrettet ditt ;)

Godt nytt år i morgen!

Janne sa...

Hurra for symaskin!!! Er så gøy å sy, og med dine kreative egenskaper er jeg overbevist om at vi i 2010 kommer til å få se mange fine kreasjoner:) Gleder meg!!!
Jeg låner svigermors hytte-maskin, men min egen står høyt på ønskelista for 30-årsdagen min, som nærmer seg faretruende...;)
GOD NYTTÅRSFEIRING!!!
Vi "sees" i det nye året:)

Camilla sa...

Håper dere også får en fin siste dag :-) Er spent på hva du klarer å trylle frem med symaskinen, er sikker på det blir noe bra ;-)

Sukkertøy for øyet sa...

Da er det bare å gratulere med symaskin! Ønsker dere masse lykke til og måtte vennskapet vare evig:)

Elsker det lille tablået ditt på 1 bildet! Den vesle vekten i grønn er jeg så heldig å eie selv! Den står høyt på "elsk listen" min:)

Ønsker deg en herlig feiring av det nye året:)

Hugs.

Haust sa...

Gratulerer med symaskin! Kos deg med den, og så gler eg meg til å sjå kva du brukar den til! :)

Ynskjer deg og dine eit godt nytt år!

Unknown sa...

Graturlerer med symaskin :)
Godt nyttår til deg og dine, og gleder meg til å følge deg i 2010 også

Unknown sa...

Ønsker deg en deilig nyttårsaften og et riktig godt nyttår!

Klem fra meg