lørdag 26. desember 2009


God jul!!
Her har dagene flydd avgårde, med alt som hører julen til:)
Tok noen bilder av stua ferdig pyntet til juleaften.

Bordet ble dekket med det fine serviset mitt, grey pearl. Serviset er komplett, men det er det ikke mye annet som er.., hihi Men jeg syntes det ble fint med 3 forskjellige duker og litt forskjellig bestikk jeg da:)


Juleaften var en veldig lang dag for Hannah, men et par timer ute på ski og en bestefar som leser for en så gikk tiden fremover mot pakkeåpning likevel greit:)





( håper å finne en fin juletreduk innen neste jul..:))



Ha en flott romjul!!

16 kommentarer:

mi-rachel sa...

så koselig å se den fine julepynta stuen din.

Rigmor sa...

så gøyalt, du har nemlig ssamme serviset som jeg har! nesten komplett her, mangler noe...

Ser ut som om dere har hatt en fin julaften!

Bo med Lena sa...

Ønsker dere en fortsatt deilig jul. Her har vi iallefall fått bøtter av julestemning iform av snø. Regner med at det er like mye borte hos deg?!

Marianne sa...

Ha en deilig fortsettelse på julemoroa, ønsker deg lange late dager!
Klems fra marianne

Maria sa...

Hvor dejligt.
Fortsat rigtig glædelige juledage til jer alle.
Og sig mig Tove... hvor mange stuer har du / dere ? Synes ikke jeg genkender dette her hjørne ?

Klem Maria.

Sukkertøy for øyet sa...

Mange skjønne detaljer du har i hjemmet ditt! Elsker alle de ulike stolene dine!!
Og det at du bruker "det du har" av servise/bestikk og sånn er helt min gate!! Supert!

Ønsker deg en herlig romjul videre!!

Christine C sa...

Veldig koselig i den julepyntede stua di :) Fortsatt god jul til deg.

Solveig sa...

Hei!
Gode tid for et koselig juleinnlegg. Ønsker dere en god romjul, og håper dere hadde en fin julaften med fine gaver, hihi.

Syns de forskjellige dukene og bestikket tok opp hele dekkingen fra fin til superfin!

Minmill sa...

Åh, for en koselig julepyntet stue. Du har så sansen synes jeg. Herlig dekket bord med forskjellige ting, veldig god ide. Takk for titten, det var behagelig. Klem Minmill

Persilja sa...

Oh lala! Jag älskar verkligen ert vardagsrum nu!!! Vill plöstligt måla vitt överallt!!!!!!!
Supersuperfint allting!!!!!
God fortsättning!

Janne sa...

Fine julebilder!
Bordet kunne jo ikke vært finere:)
Ha en fortsatt fin romjul!
Klem, Janne

Drømmen om en eplehage sa...

Ute på en liten julebukk runde for å by god jul.

Nettet hikker her, men jeg skal nok komme rundt før nyttår ;o)

De beste ønsker!
♥ ♥ ♥

Patina-H sa...

Så fint det er hjå deg :) Ynskjer deg og dine ei fortsatt god jol :)

Kardemomme sa...

Så koselig og julepyntet du hadde det i stua di! Elsker alle fargekombinasjonene dine og flere duker på bordet høres helt perfekt ut! Det er ikke så greit å være liten og måtte vente på julenissen nei!Husker jo godt at jeg nesten var syk av forventning på juleaften og tiden gikk i snilefart fram til nissen kom..
I går satte jeg meg ned og blandet fargene som skal til Kulør!
Nå er de laget og navngitt og sendt inn.Jeg elsker å sitte sånn og blande farger til de snåleste nyanser. Men de jeg sendte inn var mer nøytrale og som jeg var sikker på at jeg gjerne ville komme til å bruke selv..Veldig morsomt skal det bli og se på resultatene til alle sammen etterhvert :)Romjulsklem fra Kardemomme :))

Unknown sa...

Hej
Oj, här är det mycket att se,
härligt att läsa, och se dina undrbara bilder, besök gärna mina två boggar;

https://vindsromantik.blogspot.com

www.magsromantiskasmycken.blogspot.com

Nu ska jag fortsätta botanisera på din underbara blogg.

Många Kramar
/Maggan

LillaLykke sa...

Flotte bilder! :) Kos dere videre i julen