fredag 4. desember 2009

Nå nærmer jula seg med stormskritt, noe jeg merker godt i butikken:)
Det er så mange flinke bloggere som har adventskalendere o.l , mitt bidrag i førjulstiden blir rett og slett at jeg vil gi dere som er innom bloggen min to ting..
Først og fremst blir det fri frakt i nettbutikken for dere frem til 16. desember, det er siste frist for å få sendte pakker frem før jul i følge posten.. Så om du vil benytte deg av tilbudet skriver du det i bestillingen din og jeg trekker fra fraktbeløpet.
Den andre tingen er at jeg vil gi en av leserne mine en liten julegave... ok, kommer til å sende den en stund før jul, og om vinneren klarer å vente til julaften med å åpne er vel heller tvilsomt, hihi
Så alle som legger igjen en kommentar på dette innlegget er med i trekningen, trekker ut en vinner fredag 11 desember.
Om du vil linke hit eller legge deg til som følger blir jeg veldig glad, men ingen forutsetning:)

Lykke til!



Bildene i dag er av forskjellige ting fra Anne Taintor.
Kjempefine produkter i veldig god kvalitet, gjennomgangstema er bilder fra 50- 60 årene og tekstene oser ironisk "jentehumor". Perfekte venninnegaver, eller gaver til jenter generellt. Det er ikke så lett å se hvor fine tingene er på slike bilder, men dette selger veldig godt i butikken der kundene kan se og ta på produktene. På bilde over er et par av bagasjelappene derfra, og under noen av kjøleskapsmagnetene.... veldig morsomme:)






Har også flere forskjellige sminkevesker, tror dette er min favoritt ( ok, en av favorittene..:))


La oss håpe ikke noen "bloggebarn" spør nissen om dette, hihi


God helg!!

21 kommentarer:

Annikken sa...

Anne Taintor har mye kult. Alltid like gjenkjennelig!

Nå fikk jeg et ekstra puff til å titte i nettbutikken din igjen - du har mye fint og veldig i min stil. Det blir nok en bestilling!

La luz del norte sa...

Herlig!! Jeg er med! Linker også!

Ser mange fine adventskalendere, ja. Min er å presentere en ny jule-låt hver dag! Stikk innom, da vel! :)

God førjulstid til deg!

Solrosa

Marianne sa...

Hei Hei! SÅ artige saker!! Jeg er med, og linker til deg =)
God Advent!!
Klem M

Edrun sa...

Jeg er med i trekningen! Er stadig innom og kikker i nettbutikken din, kanskje jeg skal ta en titt til nå...

Margrethe sa...

Så fine bilder! Jeg er gjerne med i trekning:)

Jill sa...

Så morsomt :-)
Liker så godt disse nostalgiske bildene av de vakre damene!!!
De hadde jammen STIL før i tiden!
Utvakede jeans og nike sko er liksom ikke like glamorøst...
Ha en riktig god helg!

Janne sa...

Det var et tilbud verd å benytte seg av! Spesielt siden jeg nå skal inn i nytt hus;) MÅ jo ha noen nye ting til nytt hus...hihi;) Og ja takk, er gjerne med på trekning! Er allerede en "stalker";)
Klem, Janne

Maria sa...

AH Haaaaaa, de der bagagelapper er da helt geniale !

Har du sendt mig mail ? Jeg har nemlig ikke modtaget nogen fra dig...

Klem Maria.

Ingrid - Fjeldborg sa...

Så moro, og lurt med fri frakt i nettbutikken før jul, skal jammen ta meg en titt:) Vil såklart være med, du er allerede linket hos meg!

Ida sa...

Heisann!

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min - joda, Christoffer var overlykkelig over brev fra nissen, og bjellen til Rudolf voktes med Argus øyne :-)

Jeg haster videre herfra og inn i nettbutikken - kanskje jeg handler noe på min vei - er iallefall ikke vanskelig å la seg friste!

Er såklart også med i konkurransen hos deg!

Ha en fiiin helg! klem

Rarerina sa...

Jeg er stadig innom Nettpynt, og har lenge tenkt på å bestille... Er så mye spennende der, som vi ikke får her i Tronsø. Nå er det jo gode tider for litt nettshopping! Mye fint har du, og en fin fargeglad blogg jeg også følger. Håper du får inn flere lampeskjermer fra Rie Elise, de er så fine. Gjerne de store!
Ha ei fin helg,
hilen Rina

Anja sa...

Så mye fint du har nå:) Har jo vært i butikken din å "sikla" litt. Får se om jeg ikke tar en tur og kjøper resten av venninne gavene der! Vet iallefall at jeg ønsker meg en del ting fra butikken din selv til jul:)
Anne Taintor er jo en super favoritt! Har en herlig flip over sak fra henne som jeg bare elsker. Dagen bilde sier: " so much to do, and so few people to do it for me", Ha ha! Ha en fin førjulstid:)

Klem fra Anja

Janne sa...

Jeg er også med! Elsker Anne Taintor.. Har kjøpt endel av henne på Handisize i Oslo..

Mari Katrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mari Katrine sa...

Første gang jeg er innom her. Fant deg gjennom Blafre-bloggen. Alltid stas med ukjente, spreke blogger! Nå skal jeg ta meg en tur til nettbutikken å kikke :) Vil selvfølgelig også gjerne være med i trekningen ;)

Helle Marie sa...

Hei! Er ofte innom bloggen, og er en stor fan av butikken, så vil gjerne være med på trekninga!

Floppetiflopp sa...

Er stadig innom bloggen og nettbutikken din. Virkelig koselig og inspirerende begge sidene.

God førjulstid!

(Jeg tror det er på tide jeg blir tilhenger av bloggen nå...tjihi)

Blåbærpai sa...

juhuu!Eg hiv meg med eg òg og suser vidare inn på nettbutikken.Utrulig mykje fint papir du har fått inn!!

Rarerina sa...

HVordan fungere dte med fri frakt når vi forskuddbetaler med kort?

mvh Rina

Marianne sa...

Du og du... du har slik en nydelig blogg! Du og "Den gode fe" er blant favorittene om dagen, så vet du det ;)
Vil veldig gjerne være med på din lille førjulskonkurranse.

Camilla Simone sa...

Jippi, for en fin julegave. Om lommeboka tillater det skal du nok se at det kommer en liten bestilling.