tirsdag 15. desember 2009

Måtte ta noen bilder av den nye, blå sjenken min i dagslys også:)


Blå detaljer er det flere steder, blant annet i lappeteppet som henger over gyngestolen, og i det kule koppehåndkle jeg kjøpte i London i sommer.




Har satt alle de amerikanske stoore stolene i kjelleren.
Då her må det males stoler...., og kjøpes et par til...
Men det er bare morro
Spesielt når man kan gjøre det under oppsyn av to søte dorullengler:)




Jeg hadde helt glemt den lille "konkurransen"/ min jeg... så i stad at jeg skulle ha trekt på fredag.., men men. Vinneren ble jills pastill, sender en liten julegave til deg så fort jeg får adressen din:)
I tillegg er det fri frakt i nettbutikken til og med i morgen. Så skal dere være garantert at pakken skal være fremme før jul er det lurt å bestille i dag, eller i morgen formiddag:)
Nå sitter jeg å lurer på når jeg skal få kommet meg til en brukthandler neste gang... trenger et par stoler til kjøkkenet..

17 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Nydelig farge på den skjenken din.
Flotte bilder også!
Ha en fin dag!

Klem Tove

alvorada sa...

For en fantastisk fin skjenk! Helt perfekt blåfarge :) Likte også utrolig godt fargen på lampen!

Lotten sa...

Vilken härlig ljusblå färg på skänken! Njuter av dina bilder ;-)

Brigg sa...

Den ble fantastisk flott!!! heldige du som fikk den! og jammen er du effektiv med malerkosten Tove!!

Vibeke sa...

nydelig farge på både skjenken og gyngestolen! jeg likte fargen på lampa di så godt også :)

Sukkertøy for øyet sa...

Kjempe nydelig farge, også i dagslys! Lampen oppå var nydelig forresten!*vil ha* Ha en flott og kreativ tirsdag videre da:)

Janne sa...

Den ble herlig, Tove! Nydelig farge, ser ut til å passe perfekt hjemme hos deg:)
Klem, J

Anonym sa...

Skjenken din er like lekker i dagslys;)
Hva heter fargen du har brukt?

Maria sa...

Og fin i dagslys også :-)

Er bare hurtig indenom for at fortælle jeg har været på posthuset og sendt dig pakke idag. Jeg har sendt den til butikken.

Løber igen... er nemlig på arbejde.

Kram Maria.

Unknown sa...

Ja det er bare fint.. den skænk er jeg helt vild med :-)

Anna Lisa sa...

Du bruka så nydelige fargar. Gyngestolen så koselig og skjenken var nydelig.
Ønska deg ei koselig førjulstid vidare. Klem

Kaspara sa...

Hei Tove!
Gamle møbler blir så flotte med et par strøk lekre pasteller eller noen sterke farver for den sals skyld. Skjenken din ble flott, og jeg må beundre din iherdighet og energi! Tenk at du har overskudd til dette i hektiske desember med butikken og det hele!
jeg går rett inn på mailen etterpå og sender deg adressen min, Tove!
Ha en god natt og en flott morgendag! Klem Kaspara

Camilla sa...

Hei! Så koselig at du er med på give away hos meg. :)

Jeg har veldig lyst til å selge i butikk, men har bare ikke kommet så langt enda. Markedsføring står på planen etter jul. Holder på med en produktkatalog med alle produktene mine som sakte men sikkert tar form. Åpnet for salg i sommer og har liksom tenkt at det første året er et prøveår siden jeg gjør dette ved siden av full jobb. Drømmen er jo å leve av egenproduserte produkter en gang i en fjern fremtid da. :D Hvis du har lyst på produktprøver eller lignende får du bare si i fra . :D

Camilla sa...

Oh, glemte å si at jeg er veldig for dorullengler!

SiriR sa...

Nei så morsomt. Nå har jeg akkurat mailet med deg og skrytt av rask levering på nettbutikken din og så dumper jeg over bloggen din rett etterpå. Hi, hi.

Masse fine bilder her hos deg:)

Haust sa...

Skjenken er nydeleg! Fantastisk fin farge...

Ha ein god torsdag! :)

ninabakke sa...

Så lekker :)