torsdag 3. desember 2009


Som hos så mange andre bloggere har huset sakte, men sikkert blitt "fyllt opp" av sopper de siste årene. Sjelden jeg klarer å gå en butikk med sopper, uten å kjøpe med en hjem:)

Den søte, lille turkise med rød prikker på bilde har jeg vært så heldig å få i gave av Bella!



De to rosa soppene er salt og pepperbøsser jeg kjøpte i London i sommer. Men jeg tror jeg har sånn ca 8 par s&p bøsser ( det finnes så mange fine:))... så disse er bare til pynt:)




God torsdag!!

8 kommentarer:

Ludoland sa...

åja haha selvfølgelig. Jeg har jo tilogmed vært innom her flere ganger etterpå å sett mange bilder fra det nyoppussede rommet, og skjønt veldig godt at det var Hannah sitt men ikke tenkt på at det var et og samme rom, hehe... jeg har liksom tenkt snart får vi se det andre barnerommet også. hehe.. Nei my bad. okey men hvertfall det nyoppussede rommet til Hanna ser kjempe kjempe kult ut. hun er en heldig liten jente.

Anonym sa...

Så festlig!!

Sukkertøy for øyet sa...

Elsket soppene på det første bildet!! Og alt det morro du hadde i tallerkenhylla di!Elsker når det liksom er så mye å se på at det er vanskelig å velge:)

Silje sa...

Ja, de soppene sniiiker seg inn.. ;)
Så fine de rosa var, og så koselig tallerkenhylle.
:)

IfraLahell sa...

Sopp er topp...eller noe i den duren ;) Jeg skal ha meg et par sopper jeg også. Er jo veldig søte.

Lå i går natt og erget meg over at jeg ikke har kjøpt de søte uglestakene du har hatt i butikken. Du har ikke tilfeldigvis noen igjen? Utrolig søte, skulle gjerne hatt en i hver farge ;) Ha en deilig Torsdag.

Klem IfraLahell

Haust sa...

Sopp er koseleg pynt! Den turkise du har fått i gåve var ekstra søt! :)

Vinterbarn sa...

Koselig med sopper :) Jeg har kjøpt nålefilt-pakke fra Panduro med materiale til å lage ti stykk fluesopper til jul. Nå var det bare å ta seg tid til å gjøre det da.......pleier å ha veldig kort nålefilt-tålmodighet hehe

De salt-og pepper-soppene kunne jeg ha tenkt meg :D

Maria sa...

Jag har också en hel del flugsvampar, de är så fina!