onsdag 2. desember 2009

Småfolk

Nye klær, og litt tilbehør ( som fantastisk fint babysengetøy:)) fra Småfolk har kommet til Pynt. Og da selfølgelig også til nettpynt:)
Jeg syntes dette tøyet er så tøft, annerledes og fargerikt. Perfekt som julegaver også, jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for at barnet mitt fikk så fint tøy...Hannah har selfølgelig allerede fått et par eksemplarer:)
Det er jo ikke så mange forskjellige plagg jeg har denne gangen. Må ta inn litt og litt å se hvordan det selger, men skulle gjerne ha utvidet barnetøy"avdelingen" for det er så morro med barnetøy.
Hva syntes dere om å ha en interiør/ gave nettbutikk som det også er barnetøy i? Er det noe jeg burde satse mer på? Handler dere barneklær på nett?










Til og med brosjyren for vinterens kolleksjon er fantastisk stilig og inspirerende. Masse flotte farger, klær og ting, og søte barn da:) De som bestiller noe fra Småfolk i nettbutikken får selvsagt med en slik, pluss et par fine kort derfra også.



Ha en strålende onsdag!!

6 kommentarer:

Silje sa...

Så mye fint, jeg ELSKER småfolkklærne, de er utrolig søte. Minstemann i magen skal nok få en del av det (greit å få et annet kjønn denne gangen, så har jeg en unnskyldning for å handle masse nye babyklær)

72 kalendergaver etterhvert ja, DET har jeg ikke tenkt på enda...hmm..får håpe de nøyer seg med en twist hver... ;)

Ha en kjempefin kveld!

Silje :)

hverdagsgodteri sa...

Flotte klær! Og jeg synes adventskalenderen du har laget var utrolig sjarmerende!

Polkahjerte sa...

Jeg er veldig fornøyd med Småfolk-klærene jeg kjøpte for et par år siden. Superfine mønstre og mye gøy til gutter og. Ellers takk for titten- mange fine bilder på bloggen din!

Marianne sa...

Så vakre mønstre.. og for en herlig julekalender du har laget.. sukk!
Ha en finfin desemberdag i dag =)
Klem M

Cilipus sa...

Hei!
Jeg har sniktittet på bloggen din før. Det er så mye fint der, herlige mønster og farger. Må besøke butikken din snart, bor ikke så langt unna.
Ha en fin dag:)

Randi sa...

Heisann! Eg er ofte innom både bloggen og nettbutikken, og ser gjerne at det dukker opp litt barnekle på Nettpynt ;)