søndag 31. januar 2010

Da jeg kom hjem fra jobb i går var jeg alene hjemme. En hel time hvor jeg kunne gjøre akkuratt som jeg ville. Da blir det som regel til at jeg setter på musikk og rydder. Men ikke kjedelig rydding... flytter litt på ting, tørker litt støv, tar noen bilder, synger og ofte ordnes det noe nytt også. I går var det kjøkkenlampa som fikk pyntet seg litt.
Til jul hadde jeg tenkt til å pynte lampen med en masse røde og lilla knapper. Jeg fikk såvidt begynt..., den har vært halvferdig siden november. Nå har den fått noen kjempesøte stjerner fra Rie Elise Larsen på seg. De er festet med "tack- it"/ "lærertyggis", noe jeg bruker ofte, til alt mulig rart. Ble ganske så fornøyd med lampa nå, den syntes mer iallefall:)






En av de fine kurvene fra Rice har blitt med hjem.. Perfekt til playmo oppbevaring:)


Nå skal jeg hjelpe Hannah å rydde litt på rommet hennes før hun skal legge seg. Etter det, ja, da skal jeg sette meg ned å sy litt. Det er altfor lenge siden sist!

Ha en fin søndagskveld!!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg så om deg i rom 123. Du fikk meg til å opprette en blogg :-) , og er innom til deg å titter stadig! Takk for mye inspirasjon :-) Lampen ble kjempefin. Og jeg liker ellers det du har kjempegodt. Er utrolig glad i farger selv og liker å lete etter skatter og pusse opp gamle møbler. Skal forsøke å lage en fin blogg etter hvert. Ha en fin kveld!! Mvh Anita

Kvirrevitt sa...

Nydelige bilder og farger!

Anonym sa...

Kjempefine bilder fra hjemmet ditt. Liker den fargerike stilen din.
Søndagshilsen.

Cecilie sa...

Nydelige bilder hos deg! Herlig herlig herlig! :)

Takk for titten!

God kveld!

Klem, cecilie!

Hege - BOLIGglede sa...

Så mange fine bilder.. Snadder for øyet;) Lampen ble også kjempefin.
God kveld fra meg:)

Kristine sa...

Hei :-)
tusen takk for den fine hilsen du la igjen inne hos meg! Så glad for den :-D
Du tar så utrolig fine bilder! kan jeg spørre deg hva slags kamera du bruker? Er i prosessen og skal kjøpe nytt ser du ;-)

mi-rachel sa...

alltid så herlig med nye innlegg fra deg! stilige stjerner!

HønePøne sa...

Så fin lampa ble! Synes hjemmet ditt er så stilig! Og reportasjen i ROM 1-2-3 ble veldig bra :)

Jeg har dilla på kopper, bokser, krukker og kar, så den skjønne blå boksen med gull og blomster gikk rett hjem hos meg... Nydelig!
Den gule lampa di var også veldig kul! Jeg har en lignende liggende uten ledning. Tror jeg må få fortgang på den saken...

Ønsker deg en flott ny uke!

Madeleine

SiriR sa...

Så masse fine bilder!
Lampa di ble kjempestilig:)

Minmill sa...

så fin lampen ble med Rie stjernene. Likte ideen med å pynte lampen slik.

Så nusselig det lille tablået ble med blomster og bokser. Det var delikat å se på.

Klem Minmill

Christine sa...

for noen superinspirerende bilder, tove :D jeg tror absolutt jeg må få på plass litt mer pastellfarger hos meg, det stillebenet ditt med vasen og boksen var helt herlig :D

Marina sa...

Hvor ser det bare fint ud i lampen og hvor er du god at du laver de hyggelige pynteting i din "fritime". Jeg tæsker altid rundt og forsøger at få ryddet op, et projekt der i forvejen er forgæves...

Maria sa...

hej!
SÅ fina bilder! Bilder som gör mig glad!
Vackert med stjärnorna...

atinybitofheaven sa...

Vakkert- rett og slett... digger bloggen din jeg ;-)

klemmer

BlandetLoft sa...

Så vakker lampen ble. Elsker slikt!

Hokusfiliokus sa...

Hei, så fotte og inspirerende bilder! De stjernene var superfine og herlige farger. Og lampen ble kjempefin.

Ha en fortsatt fin kveld!

g u r o sa...

Så fin den lampen vart! Og så mange fine bilder du viser! Takk for inspirasjon!! :)

Har vore innom her før, og kjem nok snart tilbake!

Ha ei fin veke!

Kaspara sa...

Hei og god morgen, Tove!
Åhh, så nydelige bilder du viser. Det ble så lekkert med lampeskjellettet med Rie Elise-stjerner! Blir ikke mett av å se på bilder fra huset ditt med de nydelige hvite gulvene. Det er så herlig det bildet med skjenken og den gule lampa også.
Det blir bare finere og finere hos dere! Og så vet jeg ingen som feier rundt som en vivrvelvind og ommøblerer på puter, tepper, nips og møbler mer enn deg!
Ha en fin februardag i kulda..brrr...
Klem Kaspara

Marthe sa...

Hei kjære Tove!

Huff, klaps på lanken for ekstremt dårlig kommentering i det siste... Men du inspirerer stadig like mye, og det er rett og slett den berømte tidsklemma som har gjort meg til både en dårligere blogger og kommentator.

Har blitt så forelsket i den gamle, flotte kommoden din etter at du malte den. Utrolig flott farge! Og det samme kan jeg si om "Lykke og lykkeliten"-fargen:) Så morsomt med en egenkomponert farge!

Rie Elise-stjernene er virkelig fine, og lampa ble jo bare herlig! Deilig å sette litt farger på tilværelsen, og der er jo du en mester. Men det jeg ble mest forelsket i i dette innlegget var det flotte bildet med blomstene, boksen og H'en. Fantastiske farger sammen!

Her er det sofakos hjemme hos mamma og pappa på Toten. Føler for å gå meg en lang tur etter ekstreme mengder mat, boller og snop... men det snør så masse at jeg tror jeg heller blir sittende her ved godteriskåla, hehe;)

Ha en flott kveld med dine kjære!

Klemmer fra Marthe

Maya: sa...

Ah, sukk, så nydelig den lampa ble. Den glir jo rett inn i resten av interiøret. Fine bilder!

Maya