onsdag 27. januar 2010

Det har vært ganske stille her på bloggen de siste to ukene... Det er fordi mannen min har vært i Australia med jobben sin. Og hjelp så mye mer å gjøre når man bare er en. Iallefall når det kommer til "overskuddsaktiviteter", som bloggen er for meg... eller å lage ting osv jeg kan blogge om:)
Men i går kom han hjem, og som dere ser på bilde over var Hannah veldig glad for det, og spesielt for alle bamsene som kom ut av kofferten!


Noe har vi da fått gjort, utenom å ordne litt på soverommet.
Som å henge opp denne dama Hannah hadde med hjem fra barnehagen på dodøra...., så dette er bare en jentedo nå:)



I går var jeg en tur i Oslo, hvorfor får dere vite om et par måneder...
Ble litt shopping også, måtte innom Indiska, Panduro og et par klesbutikker..
Jeg jobber stort sett 6 dager i uka i min egen butikk, så det var morro å komme til Oslo å få kikket litt ( selv om det stort sett var salg, og ikke så mye nytt)
Apropos nytt... Nå er det like før det kommer masse nytt til Pynt/ Nettpynt..
Blant annet fra House Doctor og Rice.
Og masse nytt barnetøy fra blant annet Småfolk, og en for meg ny barnetøys leverandør KATVIG!! Gleder meg veldig til det:)
Så jeg trenger plass til alt det nye, derfor tenkte jeg at dere som følger meg her på bloggen skal få fri frakt i nettbutikken ut uken. Si ifra på bestillingen at du vil benytte deg av "bloggtilbudet" så trekker jeg fra frakten på innbetalingen.
Og i kveld skal jeg på et spennende møte ad Pynt.... fortsettelse følger... kanskje:)

10 kommentarer:

stjerneglass sa...

Bestilling legges inn i løpet av kvelden. :) Det var liksom det påskuddet jeg trengte for å slutte å sikle og heller kjøpe.

Janne sa...

Så mange flotte bamser - skjønner godt hun er fornøyd! Ha en fin-fin (regnfull) kveld!

Rarerina sa...

Så fint doskilt. Jeg har en award til deg på bloggen min, siden jeg synes du har en så fin og inspirerende blogg. Og en helt super nettbutikk! Gleder meg supermasse til det kommer nyheter fra HD og Rice.
klem fra Rina

Maya: sa...

Stille? Hihi, enda du har rukket over å ordne soverom og mere til. Du er flink til å ha flere jern i ilden tror jeg. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig hva angår både det møte ang Pynt og også det du skal fortelle om et par måneder. Spennende tider med andre ord:)


Maya

victoria (huset i byen) sa...

Åhh så bra, da må jeg inn å titte litt.... og gleder meg til å se alt det nye som kommer inn...
og litt spent på alt dette som du har på hjertet hva nytt skjer mon tro.....
ha en flott kveld
klem victoria

Therese sa...

Jeg liker ikke innlegg med hinting og interne kommentarer merker jeg *lol* Men det er vel bare å vente på spennende oppdateringer skjønner jeg ;) Er veldig spent på nyhetene i nettbutikken din, spesielt fra House Doctor :)

Christine sa...

jeg kjenner jeg gleder meg masse til å se alle nyhetene som kommer fra rice og house doctor :D er mye der jeg sikler på :D

Silje sa...

Spennende med nyheter i nettbutikken, klar for litt nytt, må friske opp i hjemmet til våren.
:)

Fruen sa...

Hej Tove...
Kig lige ind til mig.. ;)
kh Rakel.

Anette {foreldremanualen} sa...

He he - smart måte å bruke perlekunst på!