torsdag 7. januar 2010

to nye puter




Sydde to nye puter i går kveld.
Alt stoffet, utenom det grønne småfolkstoffet, er gammelt sengetøy.
Syntes maurstoffet er så morsomt, passer perfekt inn på de fleste barnerom:)


Begge putene ser kanskje litt rare ut nederst..., det er fordi de er åpne. Har kjøpt trykknapper i dag som jeg skal sy på. Så nå er åpningene bare tettet med et par sikkerhetsnåler. Siden de lå i stua i morges, og det var forhoildsvis greit lys tok jeg likegreit bilder..
Det er jo så morsomt å sy!!
Putene begynner også å bli mer og mer egnet for putekrig:)
( de første putene jeg sydde var IKKE det..)


Husk også salget i nettbutikken!
House Doctor har endelig lagt ut vårvarene på nett... har lyst til å bestille omtrent ALT
Ser du noe i katalogen du kunne tenkt deg, si gjerne ifra:)

22 kommentarer:

Fruen sa...

Hold da op, hvem der bare havde butik og skulle bestille hjem fra sådan et katolog.. Tak fordi du henviste, der er mange fantastiske ting.. Er helt vild med alle deres bokse til opbevaring og også den kollektion med de 4 metal bokse i forskellige str. Så har de også mange flotte vaser, og den fine lille serie i stentøj med skåle og kander i hvid og sarte pasteller.. Wauw..
Flotte puder også.. Det er fedt når man bliver grebet af pudedillen.. Det er sjovt.. :)

Anonym sa...

Enda flere herlige puter!

Så moro å lese og se flotte bilder fra hjemmet ditt i det siste Rom123! Så kult å komme på trykk, da!

lisasornes sa...

nå har jeg kost meg skikkelig med rom 1-2-3,fantastiske fine bilder-du er til stor inspirasjon ♥
og putene dine er bare lekre.
tuaen takk for at du sprer glede & inspirasjon.
varm januarklem ♥

Turid Holm Flaa sa...

Blir imponert og inspirert av de putene. Ser ikke bort fra at jeg også finner fram symaskinen nå.

victoria (huset i byen) sa...

Flotte puter, flink du er...
og nok en gang flott repotasje i rom 123...
noe av det jeg kunne tenk meg som er vanskelig å få tak andre steder er : sink kasse 16.
fargerike bokser 2.3.1.5.9.16.17.27.28
bokstaver 4.5.8.11
bilder 9.10.13.14
fargerike plast tepper
sink kurver 7.11.12.13.10
fargerike små vaser...

lite tips fra meg, men skjønner godt du ville bestille alt... Jeg fikk lyst på ALT der flott katalog
klem victoria

Lillan sa...

heisann

så en fin artikkel om ditt hjem i siste rom123, veldig bra:) selv om jeg har litt annen stil så synes jeg du har den veldig gjennomført. Huset deres er bare sååå nydelig!!
Jeg er mer hvitt, hvitt, hvitt og bittelitt beige og lyserosa;)
kjøkkenet ditt var såå lekkert!!!

klem fra Lillan

Maya: sa...

Hihi, jeg tror det var bra du fikk deg symaskin! De putene du har laget er kjempefine. Jeg har putedilla selv, så jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Man får kiksom aldri nok puter.
Kan du ikke bare bestille alt fra HD da? Hihi, jeg liker ALT;D
Oi, leste nettopp i kommentaren fra Brita at du er i Rom123 denne gangen. Oh joy! Gleder med til mandan!

Maya

Love Peace Pionies sa...

Digger krakken din.
Fine puter ud lager!
klem K

Janne sa...

Hei Tove!
Spratt akkurat opp fra sofaen, hvor jeg lå under ullpleddet mitt og koste meg med det nye rom 123!
FLOTT reportasje!!! Huset deres ser jo fantastiskt ut, både fra utsiden og innsiden! GØY!!!
Nå skal jeg tilbake til sofaen og kose meg med resten:)
Klem, Janne

alvorada sa...

Hei-hei og godt nyttår på deg! :)
Her har det skjedd en liten revolusjon siden sist ser jeg. Trodde du sa at du ikke kunne sy jeg??? Fantastiske ting du har laget, likte spesielt godt den grønne puten. Og hekleteppet under her selvfølgelig, -F A N T A S T I S K ! ! ! !

Ha en fin torsdagskveld!

Mina sa...

Så flink du er, Tove!! Herlige puter du tryller frem!!:) Det er jo så gøy å sy, så skjønner godt at du har blitt bitt av sybasillen;) Kanskje jeg får møtt deg i Oslo om et par uker da?:) Det hadde vært hyggelig!

God torsdagskveld ♥

Klem fra Mina:)

Skrekk og Gry sa...

Kjempeflott reportasje i Rom123.
Liker fargene og det lekne utrykket. Jeg høy putesirkulasjon selv. De jeg har "vokst ifra" havner i daybeden på loftet.
Ha en fin kveld!!
mvh Gry

Lena S sa...

Først må jeg få gratulere deg med fantastisk repotage i rom123. Nydelig det hjemmet ditt !

Synes du må ta inn flere sånne plasttepper og oppbevaringsbokser med masse farger, flere uglelysestaker og de lampene på side 78 hos HD. Å så hadde du inne en gang sånne fargede trådkurver som kunne stables...har så lyst på orange sånne :)
Digger nettbutikken din !
Godt nyttår foresten *klem*

Therese sa...

Jeg må kjøpe meg Rom 123 skjønner jeg :D Jeg skjønner godt at det er vanskelig å velge hva man skal bestille og ikke, jeg hadde slitt skikkelig selv jeg. Men jeg likte spesielt godt det lille turkise treskapet som er avbildet på side 89. Det kunne jeg tenke meg å ha på veggen :)

Den gode feen sa...

Fantastisk fine puter du har sydd :)
Og så ser eg at eg må kjøpe siste Rom 123 ;)
Det vart ei kort kort helsing dette, men må fyke av gårde :) Klem frå Linda

Vibeke sa...

så herlige puter, ble reint glad av dem!:)

øsnker deg en flott vinterhelg,
klem

Kardemomme sa...

Gratulerer med kjempefin reportasje i Rom123 Tove!!
Huset deres er intet mindre enn fantastisk både utvendig og innvendig! Det er så moro med alle fargesprellene dine!Aller mest forelsket er jeg i bildene av den gamle fine kommoden med dukkehodet på som står på soverommet deres!
Nydelig sammensetting av lampe, kommode og bilder på veggen..
Du har jo blitt en racer på symaskinen og man får jo aldeles dilla..Smilte da jeg leste at det var mange puter i omløp hjemme hos dere. Jeg har det på akkurat samme måten :)Koselig at du nevnte bloggen min i artikkelen forresten :)))
Ha en fin helg! Forhåpentligvis blir det litt sying på meg i helgen også.I går var jeg på årets første besøk på gjenbrukslåven og fant en masse herlige knapper, fine stoffer og en gammel krakk som var malt i en helt smashing farge. Den skal jeg ikke røre med malerpenselen..
Klem fra Kardemomme :)))

Brigg sa...

Så flott reportasje i rom123!! Har gledet meg til å lese den. Kjempeflott hjem! Fine dere:-)

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

WOW! Må si du har blitt hekta på sying. Så morro! Nå må det begynne å bli mye av både tepper og puter hjemme hos dere:) Kjempefine puter du har laget. Og ut fra kommentarene her, så skjønner jeg at jeg må ut å kjøpe Rom123:) Flinka! Godt nytt år forresten!

Minmill sa...

Mange fine puter du har laget Tove. Du er jo som en fabrikk, du bare lager og lager de mest fantastiske ting. Nå som symaskin er i hus, vet vi jo at det sikkert blir dusinvis av innlegg om sydde ting fra nå av.

I dag var jeg på butikken og kjøpte rom123..... Gratulerer med flott reportasje. Den må være laget for en stund siden, for nå ser det jo ikke slik ut hjemme hos deg i det hele tatt. Synes journalisten burde komme tilbake til deg og lage del 2.

Endelig er det helg og fri. Skal prøve og nyte det så godt jeg kan. Klem fra Minmill

Marte sa...

Ble VELDIG innspirert av reportasjen i rom 123!
Skal studere omigjenn og omigjenn og omigjenn:))
Knall fint!

Hilsen Marte!

mi-rachel sa...

du er rå på puter altså.
gøy å lese og se artikkelen i rom123.