fredag 29. januar 2010


En ny pute har kommet i hus. Liker så godt slike indiske "lappeting", både som puter og tepper. Det er de sterke fargene, de flotte mønsterene, og selve lappe"konseptet"... blandingen av fargene og mønstrene:)


I dag har det kommet en pall med varer fra Rice....
Alt ligger ute i nettbutikken, så dere kan se det der. Var så morro å pakke ut en masse fine og fargerike kopper, skjeer og de fineste kurver, mugger, lysestaker, vaser og de kuleste rammene:)
Nå har jeg ikke fått varer siden november så det var en vitamininnsprøytning å få nye nytt i hyllene nå! Skal ta med kamera til butikken i morgen...:)



Og det som så absolutt er med på å gjøre dette til en super dag er at jeg har vunnet denne nydelige dukken hos Fruens Syslerier/ Rakel!!!
JIPPI!!!!


GOD HELG!!

9 kommentarer:

Vibeke sa...

så herlig farge på stolen og puten var jo bare helt herlig!
nå skal jeg inn i nettbutikken og se på alt det nye som har kommet :)

ønsker deg en fin helg,
klem

Anonym sa...

Masse flott!!
Er det lov til å spørre om hvilken farge du har brukt på den lilla stolen? :)

Ludoland sa...

Åh for en fantastisk dukke ting. nydelig. Og fin pute! ha en fin helg.

Minmill sa...

Gratulerer med gevinsten. Det er ikke verst å vinne. Jeg pleier aldri å vinne, men jeg hiver meg med på diverse konkurranser for moro skyld.

Puten du har fått i hus er kjempeskjønn. Sånn som man kan bli forelsket i. Tror jeg må titte litt i nettbutikken din for rice ting. Det er så gøy å bare titte. Det er en ting jeg har savnet i din nettbutikk, og det er at du kunne ha laget en f.eks Rice gruppe. Jeg tror det ville vært lettere å finne det man er på jakt etter da. Jeg har jo ikke peiling på nettbutikkonsepter, om det er vanskelig eller mye jobb å lage sånt.

Jeg setter pris på de kommentarene du har lagt inn hos meg i det siste. Det er moro at du legger igjen spor etter deg av og til. Jeg sliter også med å rekke rundt til alle som kommenterer hos meg, men av og til må jeg ta noen skippertak. Det er jo noe av greia her i bloggland og gi litt feedback og motta feedback. Bloggen din er så herlig Tove, og med en gang jeg ser det dukker opp et nytt innlegg hos deg, er jeg der med en gang. :))

Ønsker deg en fin helg, klem fra Minmill

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin pute. Flotte farger i den.
Liker bloggen din godt.
Ha en fin lørdag.

klem

Jenny Bergvall sa...

Flott! Grattis till vinsten.

Maya: sa...

Gratulerer, det var du som vant den ja. Du kan ikke ta inn slike afrokokeshi i butikken din da? Jeg har de kinesiske, men skulle gjerne hatt en afro også. Den er dritkul! Skal inn i butikken din nå:)

Maya

Christine sa...

elsker den lilla stolen din altså, for en herlig farge :D

og alt det fine du har tatt inn fra rice da.. *sikle*

Therese sa...

En virkelig herlig farge på stolen også synes jeg, og den passet så fint til puta. Lekkert som alltid :)