lørdag 16. oktober 2010


Det ble tid til en liten bytur i dag.
Denne nydelige puta fra Rie Elise Larsen ble med hjem...




Hannah har hatt besøk av en venninne i dag, så vi har fått tid til å rydde og vaske masse i dag. Om tre måneders tid skal vi flytte inn i et nytt hus, og ikke minst skal vi ha visning her i løpet få uker... mao, nok å gjøre, både inne og ute.
På bildet under koser Hannah seg med lørdagsgodteri og barnetv, i "nyryddet" stue:)
Nå er det bare minutter igjen av konkurransen hos Nib.. utrolig spennende..


21 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Fin sofakrok!

NIB sa...

Hei hei!
Gratulerer med førsteplass i utfordringen på NIB:):):) Takk for et fantastisk bidrag!

Sender deg en mail:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med loppekonkurransen, så gøy!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med førsteplassen. Du har en gjennomført stil i hjemmet ditt, fargerikt og fint.
klæm

Fargevandring sa...

Gratulerer:-) vel fortjent!

Vibeke sa...

gratulerer så mye tove!
jeg heiet på deg :)

klem

Grønnsakshagen sa...

Gratulerer!!!:-) så fin blogg du har, må følge deg videre:-)

Hellohello baby sa...

Ååååå! Takk! <3 Blir så glad når jeg oppdager nye fargerike blogger! Jeg følger, og kommer sikkert til å linke deg på siden min. Ha en fin helg :)

Unknown sa...

Gratulerer så masse med 1. plassen!
Det var vel fortjent, herlig loppebilde ♥

Klem Line

Unknown sa...

Ser ut så dåkke har hatt ein fin dag, og jammen vant du hos NIB ja! Ikkje overraskande :o)
Gratulera!

Flotte tapeter du viste i forrige innlegg og! Ikkje lett å velga nei.

Goood helg videre!

Tonemor sa...

Gratulerer med 1. plassen.
Fiin søndag
Klem Tone

Ninas Drops sa...

Hipp hurra..
Gratulerer så mye=)
Vel fortjent.
Nydelige tapeter du viser under her også. Masse lykke til med salgsprosess og planlegging av nytt hjem
Drops

Creative By Helena sa...

Gratulerer så mye med 1.plassen!!! Velfortjent!! Nydelig bilde, og sååååå gøy at en med "min" stil vant. Er så glad i farger og ikke bare hvit-hvit-hvit. Kose deg på shopping i Home and Cottage;-) Det skal hvertfall jeg, hohohoh

Ha en nydelig dag!!!

Atelier Kari sa...

Masse gratulasjoner! Hard konkurranse var d og du har en flott blogg!Ha en flott dag!

Anonym sa...

gratulerer med en velfortjent første plass;) hilsen viola

Ludoland sa...

Gratulerer med førsteplassen. whoho. Fortjent. Fin sofakrok også.

mali-mo sa...

Hei Tove!

Gratulerer så masse med førsteplassen inne hos NiB! Kjempefint bilde du deltok med!!!

Og gratulerer så masse med nye huset ;) Jeg synes jo det huset du har nå er helt toppen jeg da, men tenker 50-tallsdrømmen din blir fin ;) Masse lykke til!

Anonym sa...

gratulerer med 1 plass i nib, herlig!!

lurer på hvor du har kjøpt puta ??
hvilken butikk i porsgrunn selger noe sånn?


ingvild

Linda Camilla sa...

Hipp Hurra og gratulerer så mye med 1.plassen i NIB sin utfordring :)
Jeg stemte på deg! hihi :)
Nydelig bidrag!

Ha en herlig søndag!
klem lillemy

Tove sa...

Ingvild

Kjøpte puta på den nye butikken som har åpnet der jeg hadde butikk før ( storgata 122, rett ovenfor Hammondgården), "titt inn":)

Tove

Synnøve sa...

Hurra!! Grattis, jeg stemte på deg :)