torsdag 14. oktober 2010



Etter et par dager hvor Hannah og jeg har vært på besøk hos en venninne i Arendal, kom jeg hjem i ettermiddag å fant ut at bilde av spiseplassen vår er i finalen hos norskeinteriørblogger!
Er utrolig glad og beæret over å bli plukket ut i en slik samling bilder...
Så dette blir spennende dager!



Hittil har denne uken inneholdt en litt syk og slapp jente, noe hjerte pannekaker hjelper godt på..:) Jeg har fått et kjempekult kløverstoff fra Namaste, etter Ida valgte meg som vinner!
Hannah har høstferie denne uken, men siden vi kom hjem fra en uke på Mallorca sist tirsdag har vi tatt det rolig nå. Et par dager på besøk hos en venninne og familien hennes, inkludert en av Hannahs favoritthunder, Tarzan:), har vi også fått gjort.



15 kommentarer:

AbluMoo sa...

Jeg har stemt på deg. Lykke til. :)

Svenngården sa...

Grattis med å være blant de 10!
Lykke til videre!

Ellen sa...

Gratulerer, skal jammen stemme:)Herlig bilde av spiseplassen din, jeg elsker fargene!!!!
Og grattis med det flotte kløverstoffet også, det har jammen jeg fått en liten bit av også:)
Ha en fin kveld!

Fargevandring sa...

Jeg har også stemt på deg. Jeg syns bildet ditt var perfekt i farger og komposisjon, samt at det har mye dybde. Her har jeg noe å lære:-) Dessuten skulle jeg gjerne hatt det så fargerikt her hjemme...

Datt sa...

Ja, jeg så deg på NIB ja, gratulerer så mye! Og du har allerede fått min stemme! ;)

Fargebarn sa...

Gratulerer som en av finalistene! Vel fortjent! Skal jammen stemme på deg!

Vårglad sa...

Gratulerer med finaleplassen! Flott bilde med fine farger. Mi stemme gjekk til deg. Lykke til i konkurransen:)

En støvel og en sko sa...

Gratulerer! Jeg stemmer på deg og de vakre fargene i hjemmet ditt!
God bedring til lille Hannah.
Klem

Unknown sa...

Eg såg det at du, ikkje overraskande, var kommt te finalen! Gratulera!!

Eg stemte med ein gong, for eg syns ditt var det besta bidraget :o)

Kjekt å sjå at stoffet var kommt fram og det svarte te forventningane :o)
Alltid litt "skummelt" det vettu, for bilder lyge ofta litt.

God natt, god helg og god bedring te litla jentå

Anniken Zahl sa...

Heia heia!! Hærlige kombinasjoner!!

MøbelPøbel sa...

Herlig finalistbilde:D Gratulerer så mye!

Klem Christine

Anne sa...

Det er da også en totalt lækker spiseplads i har der :) Kan godt forstå den er i finalen.

Kh Anne

Marolle sa...

selvfølgelig er du med i favoritterne!! jeg ELSKER din spisestue :)

Unknown sa...

Gratulerer med finaleplass! Heier og stemmer på deg ;)

Ninas Drops sa...

Pip pip.
Stemte på deg jeg.
Et utrolig fint bilde.
Klem
Drops