torsdag 7. oktober 2010

HJELP!!!





Jeg er svimmel, svett og kvalm og lykkelig på en gang..
Vi har kjøpt nytt hus!!!!
Et stort ( 282m2 i boareal!) murhus fra 50-tallet, et oppussingsobjekt...
( det kommer nok ikke til å mangle på "bloggemateriell" fremover, hihi)
Vi var på visning i går kveld, og klokken ett i dag var det vårt!
Vi har ikke planlagt å kjøpe nytt hus, vi er jo veldig fornøyd med huset vi bor i, men noen ganger må man bare... Kjøpe hus på "impuls"... jaja, det blir nok veldig bra etter et uvisst antall arbeidstimer:)




Hjelpes, nå må jeg huske å puste...
Hodet kortslutter nesten av alle planene jeg allerede har..:)

20 kommentarer:

Tonemor sa...

GRATULERER!!!!

André sa...

Gratulerer da

by BeaTell sa...

Oj så spennende! Gratulerer så mye!!! Kjekt med hus! :)

Tenker det blir mange prosjekter fremover nå da ja :D

Såg veldig flott ut! OG så stort og deilig område da!

Lyyyykke til med planene!
Klem

TONE LILENG sa...

Oj, gratulerer med å tørre å lytte til impulsene. - Jeg sitter med følelsene du nok hadde i går kveld. På ferie i spania, men med bilde av et hus i de svenske skoger konstant oppe på mac'en og klarer ikke vente med å komme hjem igjen. Galskap, - eller klokskap? Jeg aner ikke ... men hodet surrer :) Lykke til fremover!

Sukkertøy for øyet sa...

Wooooow :)

HERLIG da :)

Kommer ditt nåværende hus for salg eller? Er forelsket i det fine lyseblå huset ditt..*ler*
*ønske seg*

GRATTIS med nytt hus :)

Klem Ida Susanne

Susanne sa...

Gratulerer så masse med nytt hus! :) Tøft gjort å kjøpe seg nytt hus på impuls! Lykke til med alle planane du har for huset, dette blir spanande å følge med på! :)

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer med nytt hus :)

Kardemomme sa...

Men i alle...:))) Gratulerer!!!
Dere som bodde i verdens fineste hus etter min mening!men jeg vet jo hvordna det er når inspirasjonene tar en. Da MÅ man jo bare hihi!!! Høres morsomt ut med oppussingsobjekt! Man får bare glemme at det blir noen arbiedstimer. Det er jo først og fremst GØY! Nå klarer du vel ikke å konsentrere deg om noe annet de nærmeste ukene vil jeg tro. man blir jo nærmest forelsket og blit gående og tenke på farger og hvordan ting skal bli når man flytter inn. Ha en fortsatt herlig torsdag :)))Klem fra Kardemomme :)))

Jane sa...

Gratulerer med nytt hus. Så moro :0)

Anonym sa...

hihi impulskjøp av hus var ny ;)
GRATULERER :D

MøbelPøbel sa...

Gratulerer!!Kan anbefale 50-talls hus;)
Så spennende det blir fremover da..du har vel begynt å planlegge allerede:)

Klem Christine

Stine Marie sa...

Så spennede!!!! Gratulerer:):)

Project Vibes gate sa...

Gratulerer! dette blir spennende å følge med på; når overtar dere? Legger med til som følger! lykke til :)

Creative By Helena sa...

Gratulerer!! Høres så morro ut å kjøpe hus fra 50-tallet! Det har vært min drøm lenge!! Så her skal jeg følge med på alt bloggemateriellet ditt. Lykke til med huset. Gleder meg til å se resultater. Kjempe fint utfordring-bilde også!!! En av mine favoritter:-)

AbluMoo sa...

Gratulerer!
Huset ser veldig fint ut. :)

Tuppelure sa...

Gratulerer! Så spennende det bli med nytt hus. Jeg elsker bloggen din og gleder meg til å følge deg i det nye huset:O)

Kaspara sa...

Heisan Tove
Ja, nå begynte jeg å kaldsvette jeg også på deres vegne! Himmel, ble overrasket nå men gratulerer i bøtter og spann! Herlig med impuls-mennesker! Selv om jeg elsket det gamle huset deres blir det sikkert like personlig og flott dette også, og så er det jo så enormt stort! Herlig med mange rom og et stort hus å fylle med lopper og snurrepiperier! Ha en glad helg!
Klem fra kaspara

Datt sa...

SÅ SPENNENDE!! Gratulerer!! Vi kjøpte dette huset på impuls vi også, kjente ikke en gang området, så det ble noen overraskelser, men som vi koooser oss! ;)

Frk lykkelig med farge sa...

Gratulerer, så utrolig gøy. Kunne godt flyttet inn i det dere bor i nå. Men blir litt langt å flytte. Skal bli fantastisk gøy å følge med på flytting og oppussing.

Ha en deilig helg
klem fra Ann Kristin

Marolle sa...

tillykke!
glæde rmig til at se billeder når I er flyttet ind :)