fredag 29. oktober 2010


Vi maler og vi maler i det nye huset...
( Noe vi forsåvidt kommer til å gjøre i ukesvis.. månedsvis mener jeg..)
Hannahs to rom, som egentlig er to små boder rett utenfor rommet hennes, er nesten ferdig.
I dag har jeg malt siste strøk på gulvet, hun har selv valgt fargen på gulvet, nemlig Lykke og lykkeliten fargen:). På veggen har det kommet en tapet jeg har ventet lenge på...



...nemlig kløvertapeten fra Hollys!
Den finnes i brun, lilla og grønn hos Nettpynt:) På Hannahs vegg er det lilla kløver
( det var så mørkt når jeg tok bildene i dag så den bare ser brun ut..:))



Her er den brune tapeten, bilder fra BoligLiv:)




Det var ikke bare tapet som kom fra Hollys, men masse fint sengetøy, fint og mykt tøy og barnekopp og tallerkner i melamin.







11 kommentarer:

christin sa...

De smårommene er fantastiske! Skulle gjerne hatt noen sånne da jeg var liten.. :) God helg!

Anonym sa...

Så fint det blir :-)) Det blir utrolig arti å følge oppussingen :-) ser ut som et flott hus!! Smårommene blir sikkert stas.. Så heldig hun er! Tenker det er to prinsesser her også som kunne ha tenkt seg to slike rom ja!

Marit sa...

Så fint det blir. Må virkelig være perfekt for ei lita jente.

Svenngården sa...

Åh, dette blir bra :D
Å så mye fiiiint du har fått inn i butikken! Kanskje blir det noe nytt etter neste lønning ;)
God helg!
Klem!
Amalie

svimelaura sa...

For en alldeles nydelig tapet!!! To die for!

mali-mo sa...

Herlighet så flott hus dere har kjøpt!! Gledetr meg til å følge med deg iall oppussingen videre!!!!!

Anonym sa...

Blir jo superfint!! Finfin tapet. Heldige jenta :)

Marit

Hasigamas mamma sa...

Så koselig! Kjempekul tapet. Og gulvet ble helt fantastisk! Blir nok poppis det der :)
Ha ei flott helg!
klem
Lise

MøbelPøbel sa...

Så fantastisk flott! Tenker meg at hun må være i ekstase for tiden:) Skulle gjerne hatt et "hemmelig" rom da jeg var liten;)

Hege - BOLIGglede sa...

Masse lykke til med oppusning av hus. Det blir nok veldig fint tenker jeg:) Tapeten her var veldig fin.
Gleder meg til å følge med...

Sanne sa...

åh, så nydelig :D