torsdag 21. oktober 2010


Bare tre- fire måneder, så har vi nytt kjøkken/ flytter inn i det nye huset... Liker dette kjøkkenet veldig godt, men nå skal jeg virkelig bygge drømmekjøkkenet! Da "vi" ( gjorde ikke noe av selve oppussingen selv) pusset opp dette huset var jobbet jeg/ var gravid/ hadde baby og bodde 20 mil unna.. Nå skal jeg gjøre så mye jeg kan selv, iallefall prøve å hjelpe til der jeg kan, for å ikke snakke om planleggingen..:)
I dag har jeg ryddet godt i alle kjøkkenskaper, pakket ned litt og fått gitt bort en stor eske til en bruktbutikk. Gleder meg spesielt til å få satt på plass alle de fargerike Rice bollene i det nye kjøkkenet:) Det skal helt klart bli veldig, veldig bra med et nytt kjøkken, men kommer kanskje til å savne dette også..















11 kommentarer:

Tuppelure sa...

Oj tenk at dere allerede har tatt over huset og er igang med oppussing. Huset ser kjempefint ut, blir gøy å se hva dere finner på.
Du måuten tvil ha den største samlingen Rice boller, det er jo som å se ned i en smågodtpose når du viser frem kjøkkenskapene dine.

Kos deg med oppussingen:O)

Tevanga sa...

Er det mulig å flytte fra et sånt kjøkken da??? Gratulerer med huset, det blir spennende å se hva dere finner på med det :-)

Hilsen meg som ikke finner drømmehuset :-(

Randi sa...

Moro å få kikke i kjøkkenskapa dine :p Der var det mye fargerikt og fint!! Vi driver også å vurderer nytt kjøkken! Det vi har nå er ganske likt det røde som er i det nye huset deres. Men vårt er gult!! :) Hadde vært godt med noe litt mere nøytralt! :) Ha ei fin helg!

Benedicte sa...

Herlig kjøkken. Gleder meg til å se det nye også :)

Ønsker deg en god helg!

Unknown sa...

Så mye fint å se, fantastiske farger. Bloggen din er virkelig en liten oase. Ha en fin helg.

Marit sa...

Dere har et veldig fint og fargerikt kjøkken nå, og det skal bli spennende å se det nye. God helg :)

bare WUNDERBAR sa...

Det bliver spændende at se det nye.. I bor virkeligt fantastisk.. elsker din måde at sætte farver og ting sammen på... :)

s h i n e d e s i g n sa...

Å men du har jo allerede et nydelig kjøkken altså!! Blir spennende med nytt også såklart :-) Jeg henger med!

Maya: sa...

Ble kjempefasinert av bildene fra det nye huset! Det ser rimelig herlig ut. Spent på hvordan det blir i deres hånd:)

Maya

Lena sa...

Oi - du har jo et eget "sukkertøylager" på kjøkkenet du! Så mange deilige farger!!! Skulle ønske jeg var like tøff som deg...
Ha en flott søndag!

:O)

Kathleen sa...

Å, mummikopper er så fine. Mamma har kjempemange av dem, hver gang jeg er hos mamma og pappa får jeg lyst til å ta dem med meg hjem!