mandag 11. oktober 2010

Nytt fra Katvig



Dagene er travle for tiden. MYE å tenke på når det gjelder planlegging av det nye huset vi har kjøpt, og med det vi skal selge ( dette er jo ting som gjerne ikke skal ta så veldig mange månedene..), masse å gjøre med nettpynt og ikke minst Hannah. Hun har vært slapp de siste dagene, og i kveld har hun kastet opp.. Regner med en lang natt..
Bildene er fra i går, å spille playhousedisney mens en spiser kaneldboller... en helt ok ting å gjøre på en slapp, litt kjedelig dag.
Ellers har det kommet flere esker de siste dagene, masse fint fra Katvig ( Ny kjole og strømpebukse har Hannah på seg på bilde:)) og masse kule, litt annerledes knotter og litt forskjellig pynt fra Madam Stoltz. Alt er nå på plass i nettpynt)




Nå blir det en liten tapetsurferunde før jeg legger meg..
Skal ha tapet i minst tre rom i det nye huset..., men det er vanskelig å bestemme seg.
Noen som har "tapetnettbutikk" anbefalinger?

10 kommentarer:

Fargebarn sa...

Herlige klær fra Katvig! Skal ta turen innom å se.
God bedring til vesla.

Cilipus sa...

Hei !!
Gratulerer med huskjøp,det blir spennende tid fremover.
http://www.tapetorama.se/
har veldig mange fine tapeter. Lykke til med tapetjakten.
Har også en jente som har kastet opp i kveld, er visst noe som går for tiden. God bedring til Hannah

Unknown sa...

Stakkars litle jenta da :o(

Fine nye ting i butikken da! Og eg kan anbefale denna nettbutikken for retro tapet:

http://www.retrovilla.dk/

Du kjenne sikkert te den fra før da :o)

Har du fått stoffet forresten? E spent på om det svarte te forventingene :o)

Anonym sa...

http://www.tapetshop.no/

Her kjøpte jeg tapet til barnerommet. Slipper å bekymre seg for toll osv, siden siden er norsk.

Pia sa...

Åh,så flotte farger på Katvig-klærne!

Anonym sa...

Gratulerer med nytt hus! Vi er akkurat på vei over fra gammelt til nytt hus selv og jeg har bestillt tapet fra disse:

http://www.tapetgalleriet.no/

-Eva

Hasigamas mamma sa...

Stakkars Hannah! god bedring!
Mye kule klær fra Katvig -elsker de spreke fargene!
Sjekk Eijjfiger (ble plutselig litt usikker på hvordan det staves...). Har mye flott!
Lykke til!
Klem
Lise

ralfefarfars paradis sa...

Gratulerer med huskjøp- synes dere er tøffe som går på med krum hals!! Jeg drømmer om samme kjløeskap som deg ser jeg- en vakker dag så blir det vel;) Jeg vil bare takke så mye for den nydelige krakken jeg vant hos deg!! Tusen,tusen takk!! Du er bare supersnill- og masse lykke til inne hos NIB- du har min stemme for å si det sånn;)

Villblomsten sa...

Gratulere med huskjøp :-)
og god bedring til lillejenta :-)

Ellabella sa...

Wallpaperfromthe70s.com har mye fint for enhver smak! Har for øvrig sansen for fargene du bruker i huset ditt, og har selvfølgelig stemt på deg på NIB! :)