søndag 24. oktober 2010


Helgen er selvsagt tilbrakt i vårt nye hus..


Kjøkkenet er nesten revet ferdig


Hannahs to små "bod"rom er nesten ferdige.



Vi har fått STORT soverom!
( dvs et soverom mindre, men vi trengte ikke 5 soverom...)




Flere vegger er sparklet og huset ser ut som en byggeplass..
I morgen skal det kjøpes gipsplater som skal opp i de fleste takene.
Kjellerstua har også fått et strøk grunning, og peisen der er malt..
Vi har nok å gjøre, men det er heldigvis morro:)
Krydderhylla på bilde under har nok hengt på veggen i dette huset i maaaange år, og det skal den få lov til å fortsette med også, må bare "oppdatere" den litt:)


14 kommentarer:

God som Grønn sa...

Der har dere litt jobb, ja. Regner med du skal beholde det overskapet på kjøkkenet?!? Hvis ikke er jeg veldig interessert i det til feriehuset vårt i Finnmark...

Mollie sa...

Åh for en drøm sier nå jeg! Her er det sikkert mye som må gjøres ja, men så fiiiiint det sikkert blir! Og så gøy å ha et helt hus å slå seg løs i! Her er det virkelig bare å slippe kreativiteten løs. Jeg gleder meg veldig til å se fortsettelsen!

Anonym sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir tilslutt :D

LahrA sa...

Så herlig med husprosjekt! Ikke minst når du er så positiv og optimistisk! Gleder meg til fortsettelsen(e) ;)

Marit sa...

De bildene bringer tilbake mange minner. Vi strippet ned et hus på 250 kvaderat til tømmerbjelkene. Det skal bli utrolig spennende å se hvordan dere får det. Lykke til med oppussingen.

Synnøve sa...

Grattis med nytt hus! Blir spennende å følge oppussingen fremover... :) Klem!

Maya: sa...

Å, som jeg gleder meg til å følge med på dette!:D Artig å kunne slå ned litt vegger og sånn. Det ser jo ut til at dere får noen fine, store rom!

maya

Tonemor sa...

Så utrolig moro. Jeg gleder meg til å se mer.
Blir nok fint ja.
Klem Tone

Hellohello baby sa...

Stå på! Dere er kjempeflinke! Veldig artig å følge med! Takk for at du tar deg tid til å del! :)

Frk lykkelig med farge sa...

Hei Tove.

Dere har mye å gjøre, godt dere ser positivt på det. Det kommer nok til å bli super fint. Vi holder på å fikse opp stuen og føler at det er mye arbeid, men vi bor jo midt oppi oppussingen. Spennende å følge med dere og hvordan huset blir.

Lykke til.
Klem fra Ann Kristin

Svenngården sa...

Dere har jammen stått på :D
Blir så spennende å se videre :D

Fargebarn sa...

Herlighet så effektive dere er. Blir spennende å følge prosessen fremover. Lykke til med arbeidet.

Fjasevas Huset sa...

Oi så spennende!! dette kommer til å bli super fint, det kan jeg se:)

Lykke til. Dere er virkelig heldige!

Klem fra meg

Anonym sa...

Men HVORFOR river dere dette kjøkkenet??? Det er jo kjempeflott!! Og tenk på miljø og forbruk - det er jo mye bedre å ta vare på det som er der enn å kjøpe nytt. :)