søndag 7. desember 2008

gavedryss

Jeg har vært med på gaveringen inne hos Maris Fargerike, og i begynnelsen av uken hentet jeg en spennende pakke på posten. I den var det masse fint altså, disse koppene med stearin oppi og en nydelig krans som nå henger på døren her:) Og det var også med en pakke med deilig sjokolade, men den er historie for lenge siden...




Forrige helg hadde jeg besøk av tre bloggere, og vi hadde et kjempekoselig døgn sammen! Vi pratet, spiste ostepop:) og pratet mer og et par glass rødvin ble det også.
Marianne var en av dem som var her. Og hun hadde meg seg disse utrolig fine keramikk hjertene!




Alvorado hadde meg seg dette nydelige bilde, og madonnaen under. Så morro å pakke opp gaver når det er slike ting som dukker frem under papiret!


Og Fru Vims var her, og av henne fikk jeg denne utrolig fine skåla. Som nå er selvskreven hvis vi skal spise ostepop;)



Det blir klart en gjentagelse av et slikt bloggetreff om ikke så altfor lenge. Kanskje det da dukker opp nye fjes:)

13 kommentarer:

Unknown sa...

Æsj, og jeg som ikke kunne bli med, jeg gikk glipp av ostepop jo...!! Hihi, får håpe det blir en neste gang også da ;) For noen flotte gaver! Synes alt var kjempefint... Er det juletravelt i butikken nå?? Ser du har så mye fint der, ikke minst mange kule hekletepper :) Ha en herlig søndagskveld! Klem :)

Solveig sa...

hei! jeg er litt lei for at jeg ikke fikk treffe deg og de andre, men det virker som dere hadde en herlig dag! håper dere koste dere:) imponerende keramikkhjerter, kjempefine!

Ann Helen sa...

Henger meg på storeflittig her og sier jeg så gjerne ville vært med dere:) Så utrolig mye fine gaver, tror jeg kjenner igjen signaturen til din hemmelige venn, altså..;)Hihi!

Anita sa...

Så koselige og fine ting du har fått! Heldige du! Hjertene var veldig fine, har laget noen vi også, ikke i keramikk da, men ien slags leire, og de er veldig fine, finesom ekstra pyntpå gaver! Kos dere!

Mari sa...

Jeg kaster meg over dine nye inlegg så fort jeg ser de og blir aldri skuffa :) Jada, olabuksa har vel vært på en hel natt innimellom, men som regel ryker den av i løpet av natta altså :)

Så koselig med bloggbesøk! Har hørt rykter om det, og det hørtes sabla trivelig ut :) Så mange fine gaver du fikk også :):)

Kos og klem fra meg!

mali-mo sa...

Ja, hadde jeg bare bodd litegranne nærmere så hadde jeg altså kunnet mumse ostepop jeg også... sukk ;)

Tenker dere hadde det koselig, hørtes sånn ut!

Flotte gaver du hadde fått også da! Har akkurat fått bestilt meg slike hjerter av Marianne og gleder meg sånn til å få dem i hus!!!

Her har vi feiret 2-årsdag idag, og med ny sykkel, hauger med kake og gullkrone har lillemalien sovnet lykkelig og mett på både sukker og gode opplevelser. Herlig søtt ;)

h.espe sa...

Så gøy med bloggtreff! Nydelige gaver du fikk også :o)

Ønsker deg en flott kommende uke!

♥bagatellar♥ sa...

Ordntlig heldig du da:-D nydelige gaver du har fått. Ligger enda en liten ting til deg inne hos meg;-) om enn bare en virtuell gave.

Nita sa...

Høres ut som at dere fant tonen ja :) Flotte gaver også, den boksen som lyskoppene står på likte jeg også godt :-)

Ønsker deg en fin mandag :)

Maria sa...

Så mycket fint du fått!

micano sa...

Så fine gaver du har fått! :-)
Jeg har en utfordring til deg på bloggen min hvis du er "up for it" nå i julestria. Regner med det er travelt på butikken nå om dagen :-)
Ha ei fin adventsuke!

Bitteliten sa...

så mange flotte gaver du har fått
.. til og med før jul :)
Høres koselig ut med treff!
Mye fint på bloggen din!

Marias skriblerier sa...

Jeg ønsker meg en madonna, de er sååå vakre!