tirsdag 2. desember 2008

litt forskjellige bilder hjemmefra


I dag har det vært både fotograf, journalist og en fotoassistent her! De har tatt en masse bilder, men hadde litt for dårlig tid så de kommer igjen om en drøy uke for å ta flere bilder. Det er rom 123 som har vært her, og mest sannsynlig kommer bildene i aprilnummeret.


Så da de hadde reist i dag fikk jeg tatt litt bilder selv også.


Bilder fra "kjøkkenstua"


Bildene under er fra "loftstua" vår, alias hobbyrom, tvrom, bibliotek, legorom osv osv:)






Ble et kort innlegg i dag, men kvelden skal brukes på å besøke dere:)


18 kommentarer:

Ann Helen sa...

Så utrolig spennende!
Bildene du har tatt er helt utrolig fine, deilig å se noe annet enn julepyntede hus nå også merket jeg:) Lykke til med neste fotoshoot, også!!

irina sa...

Favorittbladet mitt !! bra å se annet enn shabby hvitt overalt !!

Glede mæ te å se :)

Brigg sa...

Hurraa! så kjekt! favorittbladet til og med! Gleder meg!:-) Fine fine huset..

Crochet Fun Hub sa...

The cushions are very unique and pretty!

Maria sa...

Spännande med journalist och fotografbesök! Det har jag själv också haft nyligen, men inte ett hemma-hos-reportage utan ett pysselreportage.
Ni har verkligen fint hemma hos er!!

Meg sa...

Wow ! Så stilig hus!
Blir så glad av å se slike hus med masse farger og liv :)

Spennende med artikkelen da, legger du ut et innlegg når du vet når det kommer ut så kan vi kjøpe? hehe :) :)

Synnøve sa...

Så gøy!! Skal i hvert fall løpe og kjøpe det bladet :) Hihi, ser du også har fargesortert bøkene i hylla di, det har jeg også...! Min bedre halvdel lurte på hva i alle dager jeg holdt på med, da jeg begynte med det da vi flyttet inn her i fjor, men jeg overbeviste ham om at det var best slik, hihi... ;) Og digger sofaen med hekleteppet og de kule putene i... Klem!

Fabrikken sa...

For en LEKKER fargekoordinert bokhylle....vil haaaa :)

Drømmen om en eplehage sa...

Så artig da, Tove!
Skal bli morro å se hjemme ditt på trykk også :)

Ha ei fin uke!
Klem

Therese sa...

Det blir spennende å se. Jeg gleder meg :)

Portofritt sa...

Jeg liker spesielt godt fargeklattene - og bokhylla. Skulle også gjerne hatt en slik inspirasjonstavle - jeg får tenke litt på om det er plass til det et sted. Jeg er forresten veldig fornøyd med kjøpene fra butikken din forrige uke. Det ene fuglekortet er allerede i glass og ramme, klar for å bli hengt på veggen i stua. Gleder meg også til å lese reportasjen i Rom 123.

Unknown sa...

Så fine bilder! Bokhylla var kjempelekker med fargesorterte bøker, og bordet med kofferter under var en kul detalj... ; )

Unknown sa...

Hei Tove,
og så spennende! Gratulerer :) De vasene på det hvite bordet ditt er bare helt fantastiske. Har du de i butikken?

Håper du fikk meldingen min på lørdag, vet ikke helt hva som skjedde oppe i det lille hodet mitt. Har fortsatt dårlig samvittighet!

Gleder meg til å lese rom123 i april.

*Jeanette Ü*

Ninas Drops sa...

Å så gøy. Abonerer på bladet. Så kul bokhylle, likte godt fargearrangementet der assa. Du har det kjempefint Ha en fin fin dag hilsen Drops:-)

Cathrine Aksnes sa...

du har et utrolig vakkert innredet hus... gleder meg til å se. liker det bladet godt fordi det inneholder så mye forskjellig:)

Anonym sa...

Gleder meg veldig til å de bildene i bladet! Synd vi må vente så lenge..Jeg er litt utålmodig nemlig :)Herlige bilder av stilleben i huset! Jeg liker så godt tallerkenhylla di med alt det gule i..Lekre puter også! Du har sikkert sydd alle sammen selv kjenner jeg deg rett? :)
Alltid gøy med nye bilder fra huset ditt..Ha en fortsatt fin kveld Tove :)

Anna Lisa sa...

Eg blir bare glad av alle fargane du har i din heim. Så utrolig inspirerande og koselig. Så gjennomført også!!!
Du er flink!!
Klem

Nina sa...

Hei! Jeg fant nettopp bloggen din og ble kjempeglad da jeg leste at du hadde en butikk i porsgrunn... Jeg bor i Sverige, men er egentlig skiens jente så når jeg er på hjemmetrakter så vet jeg hvor jeg skal shoppe:) takk for herlig inspirasjon.