fredag 12. desember 2008

Siste innlegg...


... med bilder fra det gamle kameraet! Jeg fikk nemlig bursdagsgaven min ( 5 måneder for sent, hihi) av mannen min for et par dager siden!!! Så nå skal det tas bilder:) Akkuratt nå sitter jeg å venter på fotografen fra rom123 som kommer for å ta de siste bildene, tror hun skal ta bilder av meg også...HJELP! Ellers har det vært veldig mye jobbing de siste dagene, men jeg kommer sterkere tilbake til bloggen og (kommentarskrivingen...)
Mest sannsynlig kommer et nytt innlegg allerede i kveld, med bilder fra mitt nye kamera:D

12 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulere! Det er jo så gøy med nytt kamera! Jeg får i julegave, og har fått prøve det : ) SÅ kult. Måtte nemlig teste om de objektivene jeg har fra før fungerer, og det gjør de jo. Spennende med fotografering av deg og huset også, fortell hvordan det har foregått, da!
God helg til deg fra meg : )

Maria sa...

Jag önskar mig också en ny kamera. Kanske nästa år...

micano sa...

Gratulerer med nytt kamera!! Så heldig!! :-)
Fine bestemorsruter.. kjenner jeg snart må finne fram heklenåla selv.. :-)

litenIda sa...

Gratulerer med nytt kamera!! Så spennende! Jeg kunne også tenkt meg et nytt kamera, men har et helt ok kamera fra før og må nok bli flinkere til å bruke det før det er vits i å kjøpe et nytt et..! ;)

Lykke til med fotografering til Rom123 i dag! Og ha en fin fredagskveld!

Anonym sa...

gratulerer med nytt kamera. Du vet, riktig utstyr er halve jobben ;)

Så gøy med rom 123. Jeg abonnerer så jeg skal følge med når aprilnummeret kommer!

My home is my Castle sa...

Så heldig du er :))
Og så spennende med fotograf som kommer ;)Gleder meg til å se deg i bladet ;)

Lykke til
Klem,Kari

Ninas Drops sa...

ja det er moro med skikkelig utstyr... grattis med kamera (slik har jeg og - thi-hi!!) Blir spennede å se på bildene fremover da. Gleder meg til innslag i bladet. SMIIIIIIIL... drops:)

Unknown sa...

gratulerer med nytt kamera, ble plutselig i tvil om du skulle slutte å blogge...
god helg og ut på tur og ta bilder

Solveig sa...

Lykke til i dag!!! Gleder meg til å lese den artikkelen!

Gratulerer så mye med kamera også. Superheldiggris!

h.espe sa...

Gratulerer med nytt kamera - har samme selv, og det fungerer helt fint.. :o)

Fotografering til Rom 123 - så spennende da!!

Ha en flott førjulehelg!

Klem

Lena sa...

Grattis med ny herlighet!!! Du vil elske det, garantert!!!

mali-mo sa...

Gratulerer med nytt kamera!!! Så kjekt da ;) Og et ekstra gratulerer med dagen-5mnd-på-etterskudd ;)

Spennende med boligreportasje, kan godt forstå at ditt hjem havner i blad! ;) Gleder meg allererde til reportasjen, så du får oppdatere på når den ventes på trykk.

Her er det luting og oljing av det nye gulvet på kjøkkenet som står på programet denne helgen. Hadde håpet å få ferdigslipt gulvet på rommet til gullungen også, det er bare det som gjenstår før jeg kan male gulvet...og pynte!!!!

Blir nok gjerne ikke ferdig med kjøkkenet til jul, men har innstilt meg på julefeiring i det kanllgule allrommet vårt. Og bestilt julaften hos mine foreldre!!!


Håper du får en flott helg!