fredag 12. november 2010

Det er fortsatt bare i nettbutikken/ Nettpynt det skjer ting..
dvs, det skjer jo en del i det nye huset, og i dag skal jeg prøve huske å ta med meg kamera dit.. Så det kommer nok et "se hvor langt vi har kommet... og hvor mye vi har igjen....." innlegg snart..


I går kom det masse nytt sengetøy fra Småfolk, nå er det virkelig et stort utvalg av flotte sengesett i tre forskjellige størrelser. Fra Holly's, Blafre , Småfolk og Katvig. Ja, det har faktisk kommet så masse nytt de siste dagene at lagerrommene begynner å bli stappfulle...

Så denne helgen kan dere som leser bloggen få fri frakt hos Nettpynt om dere handler for over 300,- Husk å skrive i kommentarfeltet at dere vil benytte dere av bloggtilbudet!
( betaler du med kort trekker jeg fra beløpet for frakt etter du har betalt)


8 kommentarer:

Siv Iren sa...

Sukk, ja du kan jo virkelig å friste en blakk stakkar. Jeg som akkurat tenkte jeg skulle hatt mer sengetøy til jentene, dette kaller jeg gylden mulighet! Skal sende julegavetips til mormoren i huset jeg:)

Ingunn sa...

Så mye fint! Og takk for en inspirerende blogg! Når får du inn den fine julepynten jeg så bilde av på Facebook? Ha en flott helg!

Anonym sa...

Åj, så mye fint :) De småfolk-sengesettene er bare så fine.

Marit

13ka sa...

Mam nadzieję że translator google przetłumaczy w miarę zrozumiale moje słowa bo szczerze zazdroszczę możliwości zakupu tych wszystkich pięknych tkanin. Mam nadzieję że i mnie spotka przyjemność nabycia tych tkanin bo to cuda,

pozdrawiam
13ka

***

Jeg håper at google oversetter oversetter så klart mine ord fordi jeg ærlig misunnelse muligheten for å kjøpe alle disse vakre stoffene. Jeg håper at du og jeg glad for å møte kjøp av disse stoffene fordi det er underverker

Pozdrawiam
13ka

Janne sa...

Å, så mye fint....sukk....
Kortet mitt lukter svidd etter allerede første lønningsdag, så spørs om det går opp i røyk hvis jeg drar innom nettbutikken... Men det er jo tross alt jul snart, og julegaver må man jo ha...? ;)

Klem, Janne

Glede sa...

Hei du! Jeg fikk nettopp to små Mano-kopper i posten fra deg. Kjempefornøyd! Utrolig gode å holde i, og nydelige da. Ha en strålende helg.

Kiiromi sa...

Såå fina!

/Mia :)

Familien Vangsøe Olsen sa...

Hej har du blafre junior senge tøj med elefanter i gult? Hvis ja hvad koster det? Er såååå vild med det, men kan ikke finde det. Mvh mette