mandag 1. november 2010

Give away!


På tide med en liten give away igjen:)
Denne gangen for å feire at nettpynt har fått inn sitt første "lass" med tapet.
Kjempekul, ny retrotapet fra danske Hollys.
Flere tapeter kommer, men det blir nok ikke før jul...

Premien blir en rull med den lilla kløver tapeten!
Reglene er som "vanlig"
1 lodd- kommentar
2 lodd- legge seg til som følger
3 lodd- linke til Nettpynt/ Lykke og lykkeliten
4 lodd- "like" på facebooksiden til Nettpynt
( er du allerede følger eller allerede "liker" på facebook, så får du selvsagt lodd for det også:)

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Trekker en vinner søndag 14 november..
Lykke til, det er en utrolig fin tapet:)

131 kommentarer:

Marie sa...

Tre lodd på meg :-)

Divamamma sa...

Tre lodd på meg: )

Tonemor sa...

Stilig tapet.
Et lodd på meg.

Svenngården sa...

Oioioi! Denne vil jeg være med på! Jeg tar selvfølgelig 4 lodd :D

-Amalie

Lattermild sa...

Jeg "liker" på Facebook. I tillegg til kommentar blir det vel to lodd, eller?

Millemilla sa...

Tar 2 lodd jeg da, og håper på å vinne ;-)

Sandie sa...

Smider straks 4 lodder! Har sukket efter det tapet SÅ længe :)

Ylva sa...

Vill gärna vara med. En lott satsar jag på.

Anonym sa...

ett lodd på meg:)
ThereseT

Elin sa...

For en kul tapet!

2 lodd på meg da for kommentar og følger :)

Edrun sa...

Oi oi oi! Denne gangen håper jeg virkelig at jeg vinner! Tre lodd på meg!

Anonym sa...

Er så glad for kløverne til Holly's - kunne godt tenke meg litt tapet:-)
Kommentar og liker på facebook blir 2 lodd på meg.
Lene

Fjeldborg sa...

Klart jeg er med! Tre lodd til Fjeldborg:) Klem på deg

hilde sa...

Da blir det 2 lodd på meg:-)

Frk. Fie sa...

4 lodder til mig :)

Drømmehjerte sa...

Herlig tapet! Skulle gjerne brukt den på ulike prosjekter! :-)

Jeg er allerede følger både på blogg og på "fjesboka". Dessuten linker jeg, så da blir det faktisk 4 lodd på meg! :-)

Vh, Ingvild

Randi sa...

Hei på deg!! 4 lodd på meg!! :D

Haust sa...

Eg er med! Kommentar + linke til Lykke og lykkeliten/Nettpynt; det blir vel to lodd, det? :)

Anette sa...

4 lodd til meg!!!
Tvitvitvi :)

Christine C sa...

Så kul tapet! Jeg vil gjerne bli med og tar 3 lodd. *krysser fingrene*

Unknown sa...

stilig, dette vil jeg jo være med på :o)
tre lodd på meg.

(PS. har og gitt den en liten award sjekk ut siden min hvis du vil :o) )

Mia.

Frk. TingelTangel sa...

Åh, så fint!
-4 lodder til mig, tak:-)

God dag til dig!

Kærlige hilsner, Louise

Frances sa...

Kjempefin tapet! Vil gjerne være med i trekningen. 4 lodd til meg :)

MøbelPøbel sa...

Fiine tapeten! Jeg vil gjerne ha 3 lodd:)))

k r i s t i n sa...

Å, fantastisk fin! Nydelig!
4 lodd på meg :)

Klem fra Kristin

Anette sa...

Fantastisk fin tapet, faktisk :)
To lodd på meg!

En støvel og en sko sa...

Hei Tove!
Hærlig give-away! Jeg vil være med og tar 4 lodd, tusen takk.
Ha en fin uke.
klem

Mia sa...

Jeg er med på to lodder!
Smil fra Mia

Lotten sa...

Jag vill gärna vara med! 2 lotter till mig tack!

Kram Lotten

ella sa...

Er´u gæren, klabert jeg vil vinne tapet! ;-) Bygger skreddersydd sengeløsning til lillemor og hun ønsker seg tapet på en fondvegg.

4 lodd til meg, takk!

Sara sa...

Jättefin tapet! 2 lotter till mig om man får vara med utanför Norge;-)

Anonym sa...

Sikke en fantastisk præmie..jeg deltager med 1 lod;)

Hilsen fra
Sanne
sanap200003@yahoo.dk

Janet sa...

Hei. Kul tapet! Jeg blir gjerne med på to lodd! :)

ingrid sa...

Et lodd til meg. Jeg krysser fingrene ;-) mvh ingridedalsmo@gmail.com

Siv Iren sa...

Tre lodd til meg, så krysser jeg fingrene! :)

God som Grønn sa...

Ja, dette vil jeg være med på - 3 lodd her : ) Frøken Grønn

Anonym sa...

Nå liker jeg deg på FB! Skal selvsagt få en venninne til å like deg der og :-)

Sunniva

morslille sa...

Uuuh så fint
4 lodder til mig tak.

Astrid sa...

Å, for en fantastisk tapet! Jeg har kun hatt et forhold til Holly-kløverene via bodyer til jentene mine, men selvsagt gjør jo disse seg knallbra som tapet. Jeg tar 3 lodd og blir superduperglad om jeg vinner! God mandag til deg :)

Johanne Brekkevold sa...

4 lodd på meg :) Herlig tapet og jeg elsker bloggen din!

Anonym sa...

Åå så fin premie! Har allerede vært og sneket litt i nettbutikken din og sett de fine tapetene som er kommet inn.. utrolig stilige var de!

trekker 4 lodd og håper på det beste:)

Tante Modesta sa...

Tre lodd til meg:-) var ikke klar over at Holly's hadde tapeter, men de var jo knall tøffe!
Lykke til med trekkningen:-)

Johanna.B sa...

Otroligt fin tapet!

/Johanna

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende! Har gjort alt, så 4 lodd på dene frøkna. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-lykke-og-lykkeliten.html

Krysser fingrene!

Klem

Anonym sa...

Tre lodd på meg!! :)

Marit

Lena sa...

Tre lodd på meg også,
denne har jeg siklet på i en dansk nettbutikk lenge :)

Marieinwonderland sa...

To lodd til meg :) Og jeg gleder meg til å se hva du gjør videre med det nye huset !

Hyttehuset sa...

Skal me sjå, blir reknestykke ut av dette. Eg er følgjar, liker FBsida og skriv her. Tre lodd.

Så kjekt med tapet, og denne minna meg veldig om eit tapet venninna mi hadde på veggane og som eg også gjerne ville ha.

God dagar og lukke til med trekninga.

Hyttehuset sa...

Ja, eg er sjølvsagt tilbake på 70-80-talet når eg snakkar om venninna mi sitt tapet, he he.

Rarerina sa...

stilig. 3 lodd her! og til lykke med hus og oppussing- så spennende.

Maria sa...

3 lodd til meg, takk:)

Jane sa...

Det var en kjempe flott tapet, så jeg slenger meg på.
Da blir det tre lodd på meg :0)

hran sa...

Stilig tapet:)
Kommentar og "liker" på facebook = to lodd:)

Ranveig.

Anne sa...

Vet akkurat hvor den skal dersom jeg blir den heldige :)
To lodd til meg.

Rosa sa...

JEG VIL HA!!! hehe, 2 lodd til meg:-) Nyyydelig tapet, den hadde vært en hit i stua mi!

Klem, Rosa

Frk lykkelig med farge sa...

Jihuuu, så gøy. Jeg vil gjerne ha fire lodd. Hihi, håper jeg vinner.

Madden og Øystein sa...

Nybegynner her, har jag to lodd eller fire lodd!? :)Lagt in kommentar og linkat till din blogg!

victoria (huset i byen) sa...

Tre lodd på meg da takk, virkelig herlig tapet, så krysser fingrene for at jeg har vinnerlykken med meg, hadde vært perfekt til snuppa sitt rom ;)

Inger Johanne sa...

Flott tapet!! Kjempegøy med give-away, *håpe*

Tre lodd på meg då:-)

B sa...

Ett :)

Julia Hausfrau sa...

Wow! 2 lodder til mig, tak :)

smilehull sa...

Herlig tapet! :) Jeg er med, 4 lodd til meg!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Stilig tapet. 3 lodd til meg, takk. ☺

Gro sa...

Moro med give away!
To lodd på meg:)
Veldig spent på det nye huset!

Maren - midt på jorden sa...

To lodd på meg:)

Minimenina sa...

Fin tapet, tar tre lodd jeg :)

Anonym sa...

Tøff tapet. Jeg tar to lodd

elin.t.johansen@gmail.com

Pip som Pap sa...

Ihh her må jeg deltage - med 2 lodder. Ser frem til at følge din blog :o) Mvh Pia

Fjasevas Huset sa...

tre lodd til meg:)

Sus Felis sa...

4 lodd
http://susfelis.blogspot.com/2010/11/lykke-og-lykkeliten.html

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefine tapetar!
3 lodd på meg.

Unknown sa...

Så flott tapet!

Slenger 3 lodd i potten og krysse fingrane :o)

Helene sa...

Dette er riktig flotte tapter!!!
"Liker" også Nettpynt ;-)

Elisabet sa...

Har linket her : http://bixxx.blogg.no/1285584843_st_opp.html

Har kjempe lyst til å vinne !:)

Hjertemamma sa...

Tre lodd på meg, takk :) Jeg har kikket innom den flotte bloggen din både titt og ofte, skal bli flinkere til å legge igjen komentarer også!

Anonym sa...

Ett lodd på meg :)

Mvh Marthe SH

Unknown sa...

Den tapeten var kjempefin. 4 lodd på meg:)

Mvh,
lindagasvar@gmail.com

Ingi sa...

Tre lodd på meg.. takk!
Utrolig nydelig tapet! :)

Marolle sa...

jaaa, jeg elsker det tapet!!!
Jeg skriver en kommentar her, er fast læser og har link til nettpynt på min blog, 3 lodder :)

RikkeogTheo sa...

Fantastisk tapet! Dette er nytt for meg, men jeg prøver. "Like" på Facebook og kommentar her. Blir det 2 lodd på meg da? Krysser fingrene. :D

hilde_kaa@hotmail.com

stjerneglass sa...

4 lodd til meg, takk! :)

*lume* sa...

Smuk tapet jeg deltager gerne med 2 lodder, hvis du også sender til danmark... Mvh Dorthe

Leena sa...

två lodder!

På en gren sa...

VIL HA TAPET! Elsker bloggen og nettbutikken din;) 3 lodd takk:)

Anonym sa...

Flott tapet. Hadde past godt på den nyinnkjøpte hytta.
Eit lodd :)
Kine B.U.V.

Janne sa...

Melder meg på!
Kul tapet altså, hadde passet perfekt på barnerommet som pusses opp i disse dager:)
3 lodd på meg!

Klem, Janne

Lis Rylander Karlsson sa...

Ufff, Tove, altså!! Det er så lækkert det tapet. Jeg håber det går an at deltage, selvom jeg bor i Danmark? I så fald er jeg med på de første 3 lodder:)

Krydse-krydse-krydse fingre.

KH
Lis

Anne sa...

Nydelig tapet, og morro med give away.. Jeg tar tre lodd. :) Hilsen Anne.

KROnPRINSESSENE sa...

Åhhhh, så fin den tapeten er!
Jeg er med -2 lodd, for kommentar og liker.
(Har ikke egen blogg ser du, så det får bli med 2 lodd...)

Tuppelure sa...

Jeg tar 4 lodd:O)

Silje Marita sa...

4 lodd på meg! :)
*krysser fingrene for å vinne*

swimzy sa...

Heihei:)
Så flott giveaway:) 4 lodd på meg:)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away_4271.html

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Creative By Helena sa...

Hurra !!! Må jammen meg stikke innom nettpynt å ta en titt:-)

Jeg tar 2 lodd:-)

et gjennomsnittlig menneske sa...

du har så mye fint i nettbutikken din. Den er perfekt å drømme seg bort i en mørk høstkveld. Alle fargene er humørspredere alle sammen.

3 lodd på meg:)

sies sa...

Tre lodd til meg :)

Kikkis planet sa...

3 lodd på meg!

Lemi sa...

hei hei.. 3 lodd!

Sofie Legarth sa...

Det vil jeg bare gerne vinde 3 lodder til mig :-)

Randi sa...

Eg er sjølvsagt med! 3 lodd på meg :) Så gøy å følge husprosjektet! Og så vart eg SÅ glad for å sjå den nostalgiske juletrepynten, bestilling kommer :)

Ingunn sa...

Inspirerende og flott blogg! Og nydelig tapet! 3 lodd på meg:)

Anonym sa...

Två lotter på mig.Jättesnygg tapet! linda.e.svensson@hotmail.com

Tonje sa...

Utrolig kul tapet! Fire lodd til meg!

Pia sa...

4 lodder til mig ;-)

Kali- sa...

Stilig tapet!
Jeg tar gjerne 3 lykkelodd, jeg! :D
Kjekt å finne veien inn til deg :)

Anonym sa...

Tre lotter till mig. Håll tummarna...

Fargevandring sa...

Kløvertapeten er nydelig. Heldig er den som vinner:-) Jeg prøver lykken og tar tre lodd!

grønn sa...

Nydelig tapet! Jeg vil gjerne være med: Tar tre lodd og krysser fingrene :-)

K sa...

Super lækkert tapet. Gerne 2 lodder til mig :-)

Anonym sa...

1 lodd på meg :)

mvh

tyvenlia@live.no

Malene sa...

Det er så fint, det tapet. 3 lodder til mig:)

Cilipus sa...

Hei Tove !!
Denne tapeten har jeg vurdert å kjøpe til gangen så dette passet perfekt. Prøver lykken med 3 lodd.

-Cecilie

Kristin sa...

Tapeten er kjempe fin! Og det ble veldig fint inne i rommet til 6-åringen din! Tenkt å ha sånne rom - må være en drøm!
3 lodd på meg!
Klem Kristin

SiriR sa...

Så kul tapet!
Jeg er allerede fast leser, så er med på to lodd:)

Marthe sa...

Flott tapet! 1 lodd!

Lindus sa...

Hei hei :)
2 lodd på meg :)

M sa...

2 lodder til mig.

Marianne sa...

Heihei!! Jeg tar gjerne 2 lodd =D

Mirjam sa...

Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder :)

Kh. Mirjam

kamille sa...

Kult! 2 lodd på meg :)

Hanne sa...

To lodd til meg takk!:)

Camillaeli sa...

Juhuuu - to lodd på mig

by myr sa...

Dejlig give away...

Jeg melder mig som fast læser, linker og er med på 3 lodder:-)

Kh Malene

Margrethe sa...

Hei, tre lodd til meg :) mkarijord@gmail.com

Therese H sa...

Liker på facebook og kommenterer her. Blir vel et par lodder det. :)

rockefår sa...

Så fiin! Oppdaget deg fordi det er noen som er flinkere til å linke enn meg. Jeg legger meg som følger og ønsker meg da to lodd!

BMB sa...

3 lodd til meg! :o)
Følger, kommenterer, og "Liker" på Facebook!

Hilsen Beate M B

Anne sa...

Helt fantastisk. Hvis man kan deltage fra dk deltager jeg med 4 lodder :)

Tevanga sa...

Oi, ute i siste liten. Knallfin tapet, 2 lodd til meg :-)

Julia sa...

Åh så fina! Skulle passa fint i min dotter Sigrids rum. :)

bee10na@live.no sa...

2 lodd på meg :)

Anonym sa...

Ih jeg vil gerne være med!
Et enkelt lod til mig

Mvh Jennifer (jvn89@hotmail.com)