tirsdag 23. november 2010



Her er det hektisk om dagen, men jeg må planlegge litt for det nye huset også..
I kveld har jeg funnet en masse lamper jeg har lyst på. Det er nemlig mange ( heldigvis) rom som trenger taklamper:)
Tror nok minst fire eller fem av disse kommer til å havne "i postkassa" snart.., fant dem i nettbutikken rifraf.no








Lampen over håper jeg stesønnen min liker,
for den passer perfekt sammen med taptene under..



...både han og jeg er enige om at han må ha en av disse.
( tapetene kommer fra tapetorama.se)

6 kommentarer:

Tove sa...

Så kult det blir...
Nyt kvelden
Klem Tove

Anja sa...

Fiiine lamper!! Og den tapeten var super kul. Regner med at Juldur blir fornøyd. Dere får pusse opp et rom til meg og, for når huset er ferdig gidder han nok ikke å være her lenger;)
Har forresten grunna deler av seksjonen nå. Gikk tom for grunning, og klør i henda etter å få grunna ferdig og male med den fiiiine lykkeoglykkeliten fargen.
Ha en fin kveld!
Klem fra hu med det lange flisete håret;)

Cilipus sa...

Veldig fine lamper. Og den sorte lampen blir sikkert superfin med den kule tapeten. Jeg likte veldig godt den mintfargede på det øverste bildet :)
Ha en fin dag !
-Cecilie

Fhager sa...

Her var det mange fine lamper! Ikke lett å bestemme seg! Likte utrolig godt de verkstedslampene på første bilde! Har selv flyttet inn i nytt hus og det tar litt tid før man får bestemt seg hvilke lamper som passer.Men moro er det!

Lykke til med oppussingen! Du er flink!

Kram

Fargebarn sa...

Så mye pent. Skal dere feire jul i det nye huset? Blir spennende å se.

Christine sa...

den tapeten der har dama også lagt sin elsk på, den skal hun få ha på sitt musikkrom når vi en gang får oss eget hus :D kul lampe du har funnet til også :D