fredag 5. november 2010


Mano kopper...
Disse har jeg hatt lyst på lenge, og nå har jeg ( ok, Nettpynt..:)) en diiiger eske full av små og store mano kopper i ni forskjellige, fine farger.




Før jeg bestilte dem hadde jeg aldri sett dem annet enn i blader og på nett..., men jeg ble så absolutt ikke skuffet, så fiiiine og så gode å holde i.






Papiret som er bakgrunn på bildene er fra House Doctor/ Nettpynt... skulle gjerne hatt dette mønsteret som tapet..., men men, kan gjøre mye morsomt med papir også:)



Nå er det et par timer med maling av en kjellerbod som står for tur:)
GOD HELG!!

13 kommentarer:

fairyTale sa...

hva med skålene (frokostskålene)? kommer du til å få inn dem også?

Tove sa...

Hei!
Mulig at jeg tar inn flere av tingene fra Mano etterhvert...

Tove

Anonym sa...

Mano-koppene står høyt på ønskelista mi.... Finfine kopper og finfine farger :)

Marit

Gunn sa...

De står på ønskelisten min og :) Hvordan er de og holde i når man har varmt innhold i de? Blir de for varme eller er de fortsatt gode å holde i da?

Kaspara sa...

Hei Tove
De kommer du sikkert til å selge som varmt hvetebrød.Selv har jeg en rosa, en oransje og to isblå. Farlig fristende når søsteren min nå har dem i butikken sin også.
De er så herlige å holde rundt og høyner virkelig opplevelsen av kaffe,hi,hi!
Ha en god helg!
Klem fra kaspara

Mollie sa...

De koppene har jo liksom tatt helt av i det siste! Lett å skjønne hvorfor, de er innmari søte og fine! Jeg liker jo nettbutikken din veldig godt og nå lurer jeg jaggu på om jeg må ta meg en tur inn dit igjen ;-) Julenissen må hvertfall få beskjed om at disse koppene finnes!

Ønsker deg en deilig fredagskveld:-) Hilsen fra Mollie

Jenny - supersnella sa...

kan jeg spørre om størrelsen på koppene? Har ønsket meg Mano-kopper lenge.. men er det liten eller stor som er en "vanlig" typ kaffikopp?

Herlige kopper! De går nok unna :)

Inger-Lise sa...

Digger de!! :)
God helg! :)

Anonym sa...

Så utrolig bra! Jeg snakket nettopp om det i går; at det er ikke mulig å få tak i Mano koppene her i området! Har noen fra en tur til Danmark, og endelig kan jeg supplere! Du har så utrolig mye fint; dvs du har veeeeeldig god smak!!!!
Klem Kristin

Anonym sa...

Nydelige kopper. Er på utkikk etter kopper jeg kan begynne å samle på og disse var bare nydelige og FOR noen nydelige farger, spesielt de lilla og blå.
Ha en fin lørdagskveld

Pia sa...

Jeg har også virkelig sansen for de koppene!

Bella sa...

Hei Tove. Herlighet, gatulerer med nytt hus!! Men dere bor jo i et fantastisk hus allerede?! Kjempe gøy å følge oppussingen deres og det blir jo så fint!

Lykke til med videre oppussing, jeg følger spent med : )

Julian Levi sa...

Love the post... and thanks for sharing this inspiring blog... if interested you can find here blankets for babies...

baby blankets
personalised baby blankets
cot blankets
snuggle blankets
cotton blankets