lørdag 13. november 2010



Det er malt noen spann maling og sparklet mange spann sparkel ++++ de siste tre ukene i det nye huset. Nå er kjellerstua straks ferdig ( mangler bare et strøk på gulvet), ja hele kjelleretasjen ( minus gulver) er nesten helt ferdig malt, og stuene og takene i hele huset begynner å bli glatte og fine.. Og varmepumpa er ferdig montert. Pappa som er på besøk fra Trondheim har vært her halvannen uke, og blir en uke til, hjelper masse til med å male:)
Nå kan vi snart begynne med kjøkken og to bad.., ja håper det er snart iallefall..
( Skal bare male fire soverom, stue, spisestue, og diverse ganger/ trapperom osv.. også)













Til slutt..
Husk give away'en som avsluttes i morgen.
Og,
at det er fri frakt for blogglesere hos Nettpynt denne helgen!
( gjelder for kjøp over 300,- og husk å skrive bloggtilbud i kommentarfeltet når du bestiller, så trekker jeg fra frakten på innbetalingen din!)


13 kommentarer:

Tonemor sa...

wow ser ut til at det har gått med noen liter maling her ja. Blir veldig fint da.
God lørdagskveld
Klem Tone

MøbelPøbel sa...

Jeg er MEKTIG imponert over pågangsmotet! Ikke få kvadrat dere skal dekke..Det blir så lyst og fint:) Stå på!

ralfefarfars paradis sa...

Så flinke dere er - jeg kan nesten ikke skjønne at dere klarer å stå sånn på!! Kjempeflott med malt gulv!!

JunePune sa...

Det blir jo rålekkert! Lykke til videre :)

Rikke - fargesirkelen sa...

Fy søren, du har litt av et prosjekt. Men du har absolutt skillsene som skal til for å gjøre det =)

victoria (huset i byen) sa...

Så flinke dere er, og det begynner å se veldig bra ut, morsomt å se framgangen....
Og så snill pappa som er der å hjelper til ;)
ha en fin helg videre
klem victoria

Fargevandring sa...

Så deilig det må være med et helt hvitt og rent lerret, klart til å fylles med farger og møbler, ting og tang, tepper og puter...:-)

Svenngården sa...

Shit så flinke dere er! Dette blir sikkert helt utrolig bra :D

Tusen takk for kommentaren hos meg! Stas :)

God søndag!

Datt sa...

Gosj, slående vakkerhet! Skjønner det der er myyye arbeid, men når man ser hvor utrolig det blir er det i alle fall verdt det! :)

Podam sa...

Jøss. Det går jo skikkelig fort fremover! Er like artig hver gang du viser oss bilder :)

PillePalle sa...

Gratulerer med det nye hus! Spennende å følge med denne prosessen. Jeg bare digger sånne hylleveggene.
Lykke til videre :) Hilsen fra PiPa

lise sa...

Det ser pes ut med så mye å gjøre, men moro også - det blir jo fantastisk å bli ferdig!

Jeg var så glad da jeg fant House Doctor sin røde vinboks hos NettPynt, nå er enda en julegave i boks (hoho). Fikk ikke med meg at du hadde portotilbud før det var for sent da, men, men.

Tove sa...

Så fint det er, og så FLINKE dere er! Kjenner at jeg er en smule misunnelig altså. SÅÅÅ mange fine orginale detaljer! Særlig bokhyllene er fantastiske!