søndag 14. november 2010

Sengetøy, tapet, nisser og vinner av tapet:)



I dag har jeg redd opp med nytt sengetøy, med lilla småfolk epler.

Faktisk så har jeg ikke fått blogget om veggen bak senga.., det begynner nok å bli tre- fire måneder siden det kom noen lengder med tapet på den. Veldig fornøyd med det:)






Hannah har ( med litt hjelp) laget årets første julepynt i formiddag..!
Måtte innom Panduro for å kjøpe noe annet i går, og da fikk Hannah overtalt meg til å kjøpe et par "julekit".. Så nå er kjøkkenet invadert av små nisser! Vet ikke helt om de må ryddes bort et par uker, eller om de får stå fremme..:)






Tilslutt..trekning av giveaway.
Etter å ha spurt faren min om å si et tall mellom 1 og 363 midt i nyhetene har jeg funnet en vinner av tapeten fra Hollys. Tallet han sa, ikke gjennomtenkt da han er veldig opptatt av å se nyhetene.., var 9!

Så vinneren av tapet ble


gratulerer:)


( Minner også om "bloggtilbudet", fri frakt hos Nettpynt denne helgen ved kjøp for over 300,- Skriv bloggtilbud i kommentarfeltet på bestillingen så trekkes frakten fra før varene sendes)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå, det er bare det nydeligste sengetøyet...fine bilder. Ha en fin uke.

JunePune sa...

Herlig både sengetøy og julepynt ❀

Carmel's Closet sa...

Love your crochet blanket!
Carmel

Svenngården sa...

Svim av! Å jeg som aldri vinner noe som helst!! Hipp hurra for meg og for en veldig nyhetsopptatt far! Tuuusen takk!

Anonym sa...

herlig herlig soverom! Og de nissene ble jo så fine. :)

Marit

Iris sa...

Jeg digger genseren Hannah har på seg på bildene. <3 ugler!