mandag 29. november 2010



Innimellom oppussing og "pakkepakking" må jeg gjøre noe kreativt også..
Og da er det greit med noe som går fort, ( har selvsagt en haug med lappeteppeprosjekter jeg også hekler på.., men det er ikke "bare bare" å få dem ferdige..) som et "krakktrekk":)
Dette er det andre jeg har heklet, og det står en rosa krakk her som også venter på et mykere sete:)




Det ligner ikke stort på jul her i huset, men i kveld har jeg tenkt til å forandre på det:)
Skal bare pakke og sende en haug med nettpynt pakker, RYDDE og vaske masse, hente på skolen, lage middag og på trening med Hannah først..
Oj, må visst gjøre julekalenderen ferdig også.., ja ja, det blir nok jul her en gang også..:)

15 kommentarer:

Tove sa...

Så stilig det var. Krakkene har jeg jeg jo...
Nyt dagen
Klem tove

Therese sa...

Dette ble tøft, du er så dyktig på håndarbeid :) Litt morro å se disse gamle krakkene bli pyntet opp også.

Ha en fin kveld med pyntingen din søte du :)

Anonym sa...

Å så fine krakkene ble med heklet trekk!! Har også tenkt å lage slike trekk, men mangler krakkene...

Marit

stjerneglass sa...

Huff, jeg har også mange påbegynte hekleprosjekter liggende. Tiden strekker liksom ikke til, og så du som har flytting og butikk i tillegg!

Kjempefine trekk! Herlige farger!

an-magritt sa...

Så utrooolig vakre trekk til krakkene. Du er dyktig!!

In my house sa...

Ooohhhhh, tjusiga vännen. så fint med virkade detaljer...

kram josse

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det krakkenettet pyntet flott opp, nydelige farger. ☺

Furuheim sa...

Så flink du er til å hekle. det ble veldig stilig:)Furua.

Scandinavian Retro sa...

Herlige trekk! Viktig å gjøre noe kreativt innimellom:) Ha en fin adventstid!

Anita fra hjerterommet sa...

Det pynter sånn opp med lsike oldemortrekk:))

Ha en flott siste dag i november 2010:))

Carina Dale sa...

Dette ble bare knalltøft!

Carina Dale sa...

Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

ralfefarfars paradis sa...

utrolig flotte trekk- inspirerende- fikk lyst til å prøve jeg også;) håper du fikk pyntet litt;)

Knøttehuset sa...

veldig fine heklekrakker

Hilde sa...

wow, dette var skikkelig fresht! :)