onsdag 24. november 2010


Selv om vi er veldig travle om dagen, og det stort sett er ganske så kaotisk og rotete i huset, må jeg ha blomster.. Fargerike og fine buketter( som mer eller mindre er visne.., men, men..:)), og en nydelig rosa julestjerne er det her nå.







Det føles veldig lenge til jeg kan pynte juletreet.., blandingen mellom alle de fine julekulene fra House Doctor, og verdens søteste små papirengler fra Rie Elise Larsen, som jeg pakker og sender ut om dagen, og denne nyinnkjøpte julepynten som jeg allerede har hengt opp på kjøkkenet...
Vel, de skal jo egentlig ikke henge der da, men de var så søte at jeg klarte ikke å gjemme dem bort.. :)
Mao, jeg gleder meg virkelig til å pynte juletreet i år:)


4 kommentarer:

Sofie Legarth sa...

Må bare sige; SKØNNE, Skønne farver - der ser virkelig hyggeligt ud!

an-magritt sa...

Så vidunderlige bilder! Jeg drømmer meg bort i bloggen din! Fargene, mønstrene, -alt! Og så vakkert teppe du har under bordet! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Nyydelig!

Jeg elsker butikken din også, er så glad for at du har den! Jeg skal snart handle litt der, har jeg planer om.

Ha en fin kveld, du vakre!

Furuheim sa...

For et utrolig kjøkken. kjempefin blogg.Her må man jo bare bli inspirert. Ha en fin dag. Furua

Christine sa...

åh, jeg elsker å besøke bloggen din og finne alle disse inspirerende bildene fra huset ditt altså :D du har en egen evne til å sette sammen fine farger og nydelige stilleben altså :D elsker bildet av bordet ditt, med den nyyydelige duken :D