torsdag 4. november 2010



Nå er det ikke lenge igjen...
Neste uke kommer det masse nydelig julepynt fra House Doctor til Nettpynt, gleeeeeder meg... fineste julepynten jeg vet om:)







Vi maler og maler og maler i det nye huset... som vi har gjort de siste ukene..
Nå er vi ca halvferdige med kjelleretasjen.., så bare to og en halv etasje igjen..
Men Hannahs to "bodrom" er ferdige, og i kveld skal vi ta med alle hundebamsene til Hannah ( hun har maange..) og lage hundehus, så kan Hannah leke der innimellom når vi maler.
Bilder kommer..

4 kommentarer:

Anonym sa...

masse fint der :) KOSelig julepynt.
Nå sitter jeg og syr lappesengesett til storesøster - inspirert av reportasjen om deg i Kamille tidligere i høst da jeg så det fine sengesettet på barnesenga :) Kjempeartig

Marit

Sonja frå Sunnfjord sa...

Gledar meg til å sjå årets julepynt! Har lyst på kvitt, sølv og kanskje glas til treet. Er litt metta på alt det røde.
Skal ta ein titt med det første:)

Maya: sa...

Hehe, jeg har faktisk kjøpt med noen kuler i dag jeg:D Ramlet over en butikk med et lass av julekuler fra HD. Enig med deg, de er så fine!!

Maya

Maria sa...

Å, ja- det gleder jeg meg til:) Elsker house doctor!
lykke til med huset, er det sjans for at dere flytter inn før jul,eller?