søndag 7. november 2010

Stue



Jeg må jo selvsagt være med på november utfordringen hos Nib!
Stue denne gangen..
Jeg er veldig glad i stua mi, og bruker mye tid her. Stua er også i stadig forandring.., som det kanskje ses på bildene, de er stort sett fra det siste året..:)













De siste tre bildene er fra stua i dag.
Er utrolig glad i denne stua, dvs hele første etasje i huset vårt, så kommer til å savne det når vi flytter inn i nytt hus om to- tre måneder. Men hjelp så morro det skal bli å innrede en helt ny stue:)



13 kommentarer:

tante fiolett sa...

Så lekker stue!! Mange flotte FARGER og detaljer:)
Ønsker deg en super uke og lykke til i konkurransen ♥
Smil & klem fra Jeanette:)

Datt sa...

Mhm, kjempefin og koooos! Og jeg er sikker på at du får til mirakler med den nye også! ;)

designhund sa...

Fantastisk stue; elsker dine herlige materialvalg og fargekombinasjoner - meget inspirerende:)))
Klem fra Tone:designhund

victoria (huset i byen) sa...

Ja det er virkelig en fantastisk flott stue du har, så fargerik og flott... Men gleder meg til å se den nye stua når den tar form, blir nok like flott...
klem victoria

Rikke - fargesirkelen sa...

Fin fine stua di!

The_K sa...

det var levende stue :-) her skiftes det lite ut. Ble litt inspirert nå.

Kikkis planet sa...

Absolutt elsker alle fargene hos dere!

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Så flott ! Mange fine farger du bruker, liker det ! Jeg selv har litt for lite farger syns jeg, men så har jeg jo "gammel stil" og da blir det litt vanskelig å kombinere og.

Kaylovesvintage sa...

looks wonderful

Cilipus sa...

Hei Tove !!
Fantastiske bilder fra stua.
Ha en fin uke.
-Cecilie

Janne sa...

Hei og hopp Tove,

Ha du plastepper fremdeles i butikken din?

Ha en fin kveld,

Klem fra Janne

Christine sa...

Tusen takk for fin kommentar på bloggen min Tove :D Er gøy å være tilbake!

mette sa...

du har en nydelig stue! gleder meg til å gjenta fjorårets suksess med julegaveshopping på Pynt, kommer i desember :)