onsdag 17. november 2010



Med fare for å gjenta meg selv... det er kun oppussing av nytt hus det er tid til om dagen, utenom jobb og familie...
Men jeg er så heldig å ha ting som Manokopper som en del av jobben min:)
Det er ikke mange dagene siden de først kom inn til Nettpynt, men det tok heller ikke mange dagene før nesten alle var borte.. I dag kom det et nytt stort "lass" med dem. Denne gangen har jeg sikret meg en kopp selv også. Selvsagt en gul, som passet så godt inn med de andre koppene i skapet:)





Denne gangen fulgte det med 2 pakninger også .., juleutgave med julepris:)

9 kommentarer:

Ellen sa...

De er rålekre altså!Jeg liker spesielt den gule jeg da...
Ha en fin kveld:)

Hasigamas mamma sa...

Sprekt og stilig med gul kopp! Er visst ikke helt "med" på koppetrenden, ser jeg... ingen sånne her i heimen... :) men de var veldig flotte!
Ha en fin kveld!

Pia sa...

Sikler etter de koppene der....

Christine sa...

sånne står på ønskelisten min til jul i år :D nyyydelige er de!

Silje Mari sa...

Nydelige kopper og hæli sengetøy i et tidligere innlegg:) Skjønner godt de koppene ble fort utsolgt..hadde jeg bare ikke hatt så mange kopper fra før... ;)

Svenngården sa...

Tusen takk for bursdagshilsen inne hos meg! Nå er nok tapeten rett rundt hjørnet! Gleeder meg!!

Unknown sa...

Jeg er lidt vild med de kopper... den gule på hylden er helt vildt lækker... jeg er igang med at lave keramik.. det bliver klart til noget gult, turkis glasur.. Kh Christina

Anonym sa...

ÅÅ, de er så fine! Venter spent på pakke med min orange fine kopp...gleder meg .)

Marit

The_K sa...

råkule