tirsdag 24. juni 2008

Notatbøker

Jeg må innrømme at jeg er et "listemenneske". Dvs det året vi har bodd her som jeg ikke har jobbet har det ikke blitt så mange lister, men hjemme derimot. Flere ganger i uken skriver jeg lister over hva som skal gjøres de nærmeste dagene hvor jeg krysser av det som faktsik blir gjort. Jeg skriver handlelister, lister over nettsteder jeg må få sjekket ut, osv osv
Så hva passer vel bedre enn flotte bøker til alle listene og skribleriene mine:)
For det jeg skriver på blir liggende rundt omkring i huset, på de merkligste steder..
Det er også i slike bøker jeg limer inn alle utklippene mine fra interiørblader. Har brukt 20 bøker til det formålet allerede ( dvs, de er ikke fulle, men hvert rom, høytid osv har en egen bok, og noen er faktisk brukt opp), så det er greit å ha noen ekstra med seg hjem:)





9 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Å det er så godt å høre! Jeg er også slik. Å derfor får jeg gjort SÅ mye. Man slipper å gå å bruke energi å tenke på hva som skal gjøres( daaaah! det står jo på lappen) og man krysser av og ser en ende på det som skal gjøres. Kan det bli mer oranisert. he he. Har alltid vært slik jeg. Notatbøker er et must og disse var virkelig flotte. Ha en herlig dag. Her er det bånn gass med jobbing på gamlehjemmet.

Anonym sa...

Oj oj oj! ALLA är fantastiska. Vilken rikedom!
Listor är bra! Jag listar också när allt snurrar för fort. Ibland skulle jag vilja schemalägga min dag bara för att försöka få ordning, men till det är jag alldeles för slarvig...

litenIda sa...

Det var mange flotte notatbøker!

Jeg liker også lister! Det finnes ingenting mer tilfredsstillende enn å krysse av en utført ting på lista, og se at lista krymper! :)

Anonym sa...

Hej! Jag har länkat dig, hoppas det är okej, har så svårt att hitta hit annars :-)

Vakkert Liv sa...

Taaaakkk, da er ikke jeg unormal!!
Trodde jeg var den eneste på jord som var liste-frik (det slekta til mannen min kaller meg :)).
Synes det er genialt med lister jeg, så slipper jeg å gå rundt å lure på hva jeg egenlig skulle gjøre. Men så fine bøker har jeg dessverre ikke :)

Bo med Lena sa...

Hi hi..her har du en listeskriver til! Notatbøkene diner avr jo kjempeflotte! Jeg har ikke så fine...

Og du, tusen, tusen takk for utrolig koselige ord iforbindelse med eksamen!! Så snill du er:)

Blir spennende å følge butikkstarten din!

micano sa...

Lister er en god ting! Jeg elsker å stryke ting som er gjort fra listen... :-)
Mange fine bøker du har fått deg!

Min lille krok i verden sa...

Hei

Hmm...dette var utrolig rart. For kun et par timer siden var jeg inne på siden din og så på de fine notatbøkene dine og leste ditt kirkegårdsinnlegg. Bildene og teksten gjorde inntrykk på meg og jeg ble sittende å filosofere over livet og døden en stund. Og så plutselig dukker du opp igjen i min lille verden. Det var veldig rart. Tror ikke vi har hils på hverandre før engang! Hei, forresten! (hilser og neier pent) :-)
gravstensbildene dine var rett og slett nydelige.
Takk for besøk i bloggen min.
Ha en fin dag!

siripirisiri sa...

Åh enig enig! Hva er vel livet uten lister;) Nå har jeg en helt sinnsyk liste med ting som skal gjøres før det kommer en liten en i hus!
Loppemarkedfunnene dine er jo helt utrolige! Veldig fine tepper! Og bokser og Madonnaer!!

Siri:)