søndag 15. mars 2009

Søndag

Her er det siste av de fire maleriene jeg kjøpte forrige uke. Dette tror jeg nok jeg må ha selv. Skal male rammen, tror jeg.., men vet ikke hvilken farge enda.



Og et gammelt, rustent bilskilt fra West Wirginia har fått plass i vinduskarmen i "kjøkkenstua":)



Nå skal jeg lage guacamole og se på himmelblå ( mens jeg spiser guacamolen:)).
Og etter det håper jeg å bli ferdig med et teppe jeg har strikket på i en eeevighet.. skal bli så deilig å kunne begynne på noe nytt!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Så morsomt med lyset i den grønne bollen!
Har det med å feste meg til ting og tang og etter å ha vært på besøk i butikken din lørdag får jeg liksom ikke de bollene ut av hodet... kanskje jeg ble forhekset? :)
Kjempefine bilder også, minner meg om barndommen min av en eller annen grunn

Nina sa...

Nettopp sett ferdig søndagens episode av Himmelblå her, men med to stk halve Müslirundstykker à la Kaspara med smør og brunost i stedet for guacamole ;). Stemningsfine bilder i innlegget ditt Tenk - nå er det slutt på mørke kvelder om litt. Jeg liker kvelder uansett jeg - om de er mørke eller lyse ;)... (ikke like glad i morgener!). Ønsker deg en god start på uka ;)

Anonym sa...

Nå har vi sett på Himmelblå her også og datteren min sier hun har lyst til å flytte dit fordi det ser så koselig ut. Og jeg er faktisk helt enig..
Er ikke like sikker på om mannen min er helt enig så vi blir nok fortsatt boende her men..sukk!
Det ser ut som om folk har så mye bedre tid ute i distriktene.
Skapet ditt har vært fint hele tiden men ble aller flottest som hvitt! Skal si du står på og fikser overalt..Her er det også prosjekter på gang og det er utrolig moro..Lappeteppet ditt med sekskanter er helt utrolig flott!!!
Ha en fin kommende uke Tove! klem fra Kardemomme :)

Minmill sa...

Du er jo så flink til å lage koselige stillben hos deg. Jeg skjønner jo at du har mye fint å ta av når du plasserer tingene rundtforbi. De er herlige de bildene du nettopp har kjøpt deg.

Håper guacamolen smakte. Himmelblå er en helt fantastisk serie, som er en av høydepunktene i uka.

Ønsker deg en fin uke både på jobb og hjemme. Klem Minmill

mi-rachel sa...

kjempe fin stemning på bildene dine.
og fine ting!

Ninas Drops sa...

hello..
Jepp Himmelblå er en deilig serie...Man blir så lugn av å se slikt...
Fine bilder du viser...
Liker godt rammene som ble malt under her jeg..Jeg holder på å maler noen rammer nede i kjelleren jeg og...men penselen tørker inn for hver gang jeg er nede å drar over et strøk...(litt slow her skjønner du)..

Håper teppet ble ferdig.
Ha en fin mandag..ny uke nye muligheter...
Drops=)

Ninas Drops sa...

Har forresten flere fargede lys fremme slik som du...og det har jeg lært av deg ---det blir så friskt og fint her hjemme da=)

Maya: sa...

Du gjør stadig noen fine kupp du:) Drømmer meg helt bort i bildene fra butikken din jeg. Jeghar ei veninne som bor der nede som jeg skal besøke før sommern. Da kommer jeg løpende! Men det er ikke sikkert jeg tør å si hvem jeg er da...hehe:D

En liten digresjon: Det er så morsomt å lese alt det koslige som blir skrevet om Himmelblå. Jeg er fra der rundt omkring. Og det er veldig fint der in real life også! Vakker natur. Man blir mer stolt av det når man flytter derfra:)

trotsig sa...

Vilket mjukt ljus. Vackra stillsamma bilder.