mandag 30. mars 2009

Mandag


Denne kommoden begynte jeg å male på i oktober, men etter nesten et halvt år i kjelleren er den endelig ferdig. Tenk å klare å bruke et halvt år på tre strøk hvitmaling og litt liming!

Håper ikke neste prosjekt tar like lang tid.., hihi

I dag har jeg fri, og hva gjør jeg?
Jo, ordner med ting til butikken, ser på bilder fra butikken og planlegger fremtidige innkjøp:)
Forrige mandag var jeg supereffektiv, og fikk gjort masse... Ikke fullt så effektiv i dag. Deilig å ikke skulle gjøre så mye!







Ha en strålende ny uke!

7 kommentarer:

h.espe sa...

Åhh, butikken din er bare såååå spennende!

Flotters mandag videre til deg!

Klem

LillaLykke sa...

Så mange flotte bilder! Gleder meg virkelig til neste gang jeg er på østlandet og har tid til å ta en tur til Porsgrunn! Ha en strålende uke!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp!

vad fint det blev skåpet. Är det tapet du stoppat på lådorna?
Gillar de rundformade husen, de hade jag gärna köpt av dig om jag hade haft liite närmare till din butik ;)

Maria sa...

Jag tycker att din butik ser så underbart mysig och hemtrevlig ut! Jag önskar att jag också kunde ha en liknande!!

r e b e c k a sa...

vilken underbar och originell byrå!! Gillar att du målade med en kontrastfärg inne i lådorna!

PillePalle sa...

Denne kommoden liker jeg veldig godt! Så mye fint du har i butikken din!
Hilsen fra Pillepalle

Drømmen om en eplehage sa...

Heia på deg!

Herlige bilder, jeg blir så GLAD!!!

Du, jeg kom over noe og tenkte på deg umiddelbart :o) Du har sikkert sett de, men just in case: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5815849&section_id=5456286

Kos og klem, nesten midt på natta.