fredag 6. mars 2009

Skapet er ferdig, men det er ikke jeg..

Nå har det jo faktisk vært ferdig siden tirsdag.
Vet ikke hvor fornøyd jeg er med den nye grønnfargen, eller om jeg er fornøyd.. Må nok en litt "knallere" farge til.
Men det som er greit er at det tar ikke mange minuttene å male, så om ikke så lenge når jeg har grublet en stund tenker jeg det blir malt igjen..

Jeg har et kjempefint servise som heter grey pearl, det hører jo hjemme i et slikt skap, men jeg har en drøm om et vitrineskap fullt av flotte boller/ skåler..


I tillegg til prosjektene jeg holder på med rundt om i huset ( som snart blir "dokumentert" her:)) så må jeg nesten gjøre litt rent innimellom også...
Men med en femåring som heller vil leke.. det ikke like lett bestandig..


Ha en kjempefin helg!!!
( til dere som kan starte helgen fredag ettermiddag...:))

10 kommentarer:

Marianne sa...

god helg til deg Tove!

mali-mo sa...

Å, jeg syns fargen ligner på den jeg brukte på lillemalisengen. Liker så godt sånne duse "skitne" farger jeg, hehe, men det er vel kanskje mer meg enn deg ;)

Herlig bilde av vesla med støvsugeren. Kjenner igjen set ja, hehe, jeg brukte hele gårsdagen på å få støvsuget hjemme. Og vasket kjøkkengulvet for første gang etter en mnds bruk (burde nok skjems over mitt skitne hjem, men pytt).

Litt stille hos mef for tiden, har ikke så mye bloggetid og energi for tiden, men det kommer seg snart tror jeg ;)

Håper du får en flott helg, nå skal jeg inn og oppdaatere meg på innleggene dine ;) Klem fra meg!

Kristin Renate sa...

Koselige bilder! Jeg har de salt- og pepperbøssene i lyseblå :) Moro!
Ha en god dag!
Hilsen fra Kristin

Unknown sa...

Jeg liker fargen jeg :) ser at du har noen kjempefine boller på tilbud i nettbutikken din, har du de også i butikken i Porsgrunn? Vil veldig gjerne ha noen av dem!
Hilsen Hilde

Unknown sa...

:) holder på med å lage et orange smykkestativ å henge de på - gleder meg til å få det!
Da tar jeg med lommebok når jeg kommer - tror jeg MÅ ha de bollene (minner meg om lørdagsmorgener når jeg var liten...)

Ninas Drops sa...

Skapet ble fin fint....
Og du å du..så mye fint du har...jeg blir helt matt her jeg...Moro...
Tingene dine fortjener et så fint skap ja...
oki, ha en fin jobbehelg...
klem fra drops=)

Maliva`s verden sa...

Ser jo bra ut det der da...også så mye fint porselen du har.Go`helg til deg fra Maliva

Minmill sa...

Så gøy å titte inn i ditt skap. Jeg henger meg mest opp i det CH fatet i gult. Godt du ser på det sånn at det ikke er noe problem å skifte farge, hvis du ikke er fornøyd. Jeg synes det er ok farge du har valgt. Men det er jo eieren som ser det best. Jeg kan bare forholde meg til bildene du viser.
God helg til deg etter at du har vært på jobb i morgen....

mi-rachel sa...

så mye fint du har i skapet da.
fine bilder.

Anonym sa...

Vilken rolig bild på dotra din! Den får mig att tänka på att Storgulliganen faktiskt har dammsugat sitt rum helt själv de senaste två helgerna. Jag hoppas att det håller i sig :-)