torsdag 12. mars 2009

"teselskap" og et lite tilbakeblikk

Etter en uke med grønt skap...
... det er ikke grønt lenger!
Og i kjøkkenstua råder et stort kaos
I går måtte ( måtte og måtte, hihi) jeg igjen tømme hele skapet, noe Hannah har vært veldig fornøyd med. Hun har nemlig lekt resturant/ teselskap, meg meg som gjest i timesvis. Men tror aldri noen resturantgjest har sagt "fooorsiktiiiig" så mange ganger:)
Fikk tatt siste strøket i morges, så i ettermiddag kan jeg sette alt på plass igjen, og foreløpig er ingenting knust..


I morgen formiddag kommer mannen min hjem etter to uker i usa. Akkuratt nå er han i Boston...
Noe som har resultert i at jeg har sitte å kikket på bilder fra året vi bodde der med en ganske vond klump i magen... !!!!!Jeg vil bo der igjen!!!!!

Så da ble en en mikro kavalkade her også, med bilder fra Boston, og byen vi bodde i som lå rett ved siden av Boston sentrum, Brookline. Og jeg må bare si at til de av dere som får en slik mulighet, GJØR DET! Bare husk at dere kommer mest sannsynlig til å savne stedet voldsomt etterpå...
Masse forskjellige bilder her, alt fra Hannah med venninner fra barnehagen, til hummer ( som jeg også savner veeeldig, kosta "ingenting" der borte), bybilder, bilde fra en av de mange fantastiske bruktbutikker, og legg merke til "frysedisken" på bilde med Hannah i handlevognen... Har til og med lagt ut bilder av meg selv for første gang.. hadde egentlig tenkt å spare dere for det.. Og på bilde av meg og den blå mannen er det sent på kvelden og vi ( ikke jeg og den blå mannen altså) har drukket rødvin noen timer.. Trykk på linken over, og hvis dere noen gang skal til en by de har show i.. Det er virkelig et annerledes og fantastisk bra show, jeg har sett det to ganger og skulle gjerne sett det er par ganger til:)













Byen er så fin, det er bestandig masse som skjer og for å ikke snakke om shoppingmulighetene..
Mannen min har fått mailet over diverse ønskelister de siste ukene, men jeg har en mann som hater å gå i butikker, og som selv etter å ha vært sammen med meg i ti år ( skulle tro noe av interiørinteressen hadde smittet over, men neeei, han har ikke peiling..) ikke aner hva han skal kjøpe uten nøye instruksjoner.
Men noe blir det nok, har iallefall fått høre om et lite besøk i en bruktbutikk og gamle bilskilter:D
Nei, nå må jeg jobbe litt igjen, det er alltids noe å tørke støv av eller flytte på eller som skal prises.. Det er nemlig skikkelig drittvær og lenge mellom hver kunde som er innom..

7 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å du å du..hihi...
Så moro at skapet igjen skal til *pærsh*...må le...kuli..Kan tenke meg lille Hannah digger dette ja..
Ser deg for meg..."forsiktig"...

Ja det blir spennende å se hva mannen din kommer hjem med da...

Ha en fin torsdag videre...håper kundene strømmet inn iløpet av dagen din...
Drops=)

Maya: sa...

hihi, forandring fryder er det ikke det det heter? Spennende å se hvilken farge det ble nå:)

Så koselig å minnes ditt gamle bosted. Du bodde der jo ganske lenge også, og rakk vel å stifte gode bekjentskaper. Skulle ønske jeg fikk muligheten en gang til å bo lengre tid i et annet land.

Akkurat nå sitter jeg og ser på Tyra Banks show (syk= sløvetv), og dagens program er om 12-16åringer som ønsker seg barn eller som allerede er gravide. Jeg blir vettaskremt! Oja meg...haha, ja...kom til å koble det med USA og Boston vettu, hihi:D

Maya

Therese sa...

Hun er så skjønn jenta di, spesielt på bilde 2 der hun står med tekoppen. Kan skjønne det var stas med teselskap :)

Brigg sa...

hihi..gleder meg å se resultatet denne gangen også:-)

Så du savner tilbake til Boston altså? Hvor lenge bodde dere der? Og så kjekt det var å se bilder av deg! Jeg hadde forestilt meg deg med lyst hår. Men så så du helt annerledes ut.. er artig hvordan bilder man danner seg kan kræsje helt.

God maling:-)

ESMERALDAS HJERTE sa...

såå utrolig mye koselig du og hannah gjør....Tipper hun er i ferd med å bli herlig ultra-kreativ sånn som mora...:) Og så koselig du er sånn "live":)

gleder meg til å se skapet!

LillaLykke sa...

Er spent på å se skapet i sin nye farge :) og kjekt for Hannah med teselskap! Mange flotte bilder fra Boston, jeg har slekt der og har i mange år ønsket å flytte til USA for en liten periode, men etter hva jeg har hørt er det ikke alltid så lett med jobb og diverse desverre.

Minmill sa...

...og da lurer jeg på hvilken farge det ble denne gangen da. Så flink du er som bare begynner på'n igjen med malerkosten. Du har litt tiltakslyst som jeg mangler litt av noen ganger.
Så gøy å se bilde av deg. Du er jo en pen dame. Inni i hodet mitt hadde du kort hår før, men ikke nå lenger. Hi hi.
Skjønner godt at du savner Boston, det var jo mye herlig derfra. Og det er jo en helt annen verden enn vår. Du er egenlig heldig som har hatt sjansen til å bo borte noen år.