søndag 1. mars 2009

Rød og gul helg

Det har blitt en del rødt og gult i helgen. Jeg fortalte i går at jeg skulle male et bord GULT, det har jeg gjort ( mangler ett strøk, var så ivrig at jeg "glemte" å grunne, dermed et ekstra strøk..), og jeg har tatt første strøket med rødt på et annet møbel.
Men det er mer rødt og gult her, rød duk på lite gult bord med en ny, gammel boks:)

Her er det store møbelet som skal bli RØDT og BLANKT. Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet, tror det blir bra:) Det blir iallefall fargerikt! ( og blankt..)



Det har blitt en vane å bake boller på søndagsettermiddag. Så det er hva jeg skal gjøre nå... sofa, nybakte boller og iskald farris:)



7 kommentarer:

Maria sa...

Øjjj - jeg glæder mig til at se det blanke røde bord, OG det gule uden grunding ( Jeg grunder ALDRIG.Jeg gider ikke ;-))

Hyggelig tradion med bagning om søndagen. Det er næsten også en tradition her, bare ikke idag. Idag har Andrea og jeg været på landet, mens B har set mere ski i tvèt. På landet fik vi frokost (lunch altså), og en god latter. Dejligt :-)
Nu sidder jeg her, og hoster og hoster, og hoster endnu mere. Jeg er SÅ træt af den hoste, men det blir vel bedre. Jeg ved jo den også er en del af "udrensningen". Og du er da rigtig flot på vej også. Jeg tror på at det gode resultat kommer ved god forberedelse og indstilling. Jeg hepper for dig også :-)

Ha en god kommende uge,
KLEM Maria.

Glede sa...

Hei! Så herlige farger! Jeg har planer om å male en gammel kommode i den rødfargen, det er jo bare helt nydelig. Til å bli glad av. Jeg har fulgt bloggen din i noen måneder nå, og du er en av dem som har inspirert meg til å starte min egen lille blogg. Ta gjerne en tur innom. Nå sparer jeg penger for å kunne handle på "Nettpynt". Du har så mye fint der!

makiato sa...

Snygg burk!

Anita sa...

Så spennend prosjekter! Og det teppet ditt med sekskanter blir bare helt utrolig fint! Ha en flott uke! klem!

Minmill sa...

Hei på deg Tove. Så gøy med møblene du har begynt på. Jeg gleder meg til å se de ferdig malt. Blank rød maling høres spennende ut. Skikkelig skinnende.
Enig i at grunning er kjedelig. Vi får satse på at malingen henger fast da....
Ha en fin kommende uke.

Anonym sa...

Det er flott med litt knalle farger, det blir så kjedelig hvis alt er hvitt og lyst. Og nybakte boller - det fristet, må nok bake en dag.

mette sa...

ååå gleder meg til å se både det gule og det røde, tipper det blir f e t t. du har alltid så kule prosjekter på gang, som er spennende å følge med på:)