lørdag 7. mars 2009

RØD og BLANK kommode, del 2




Her er kommoden i dagslys, og det er lettere og se at den er SIGNALrød og BLANK:)
Og jeg er om mulig enda mer fornøyd i dag, etter å ha sett den på rett plass i orgentlig lys.


På motsatt side av sengen henger ikonbilde mitt. Et speil kjøpt på Nille for noen år siden er forvandlet:)

Og når jeg skulle ta bilder kom Hannah å ville ha oppmerksomhet.
Sengeteppet er egentlig et piknikteppe fra urban outfitters, men passet perfekt på sengen. Det er nemlig ikke lett å finne sengeteppe til sengen vår. Den er kingsize, husker ikke nøyaktige mål, men den er ca 230cm både lang og bred.. Og ikke minst høy.. Hannah må bokstavlig klatre opp i den:) Så da trengs det blant annet en knall rød kommode som kan ta fokuset bort fra den.




Og nå som det er helg for meg også måtte jeg ha noen nye blomster:)



God helg!

13 kommentarer:

Bella sa...

Super fresh kommode! Og det ikonbildet var helt nydelig.

God lørdag!

Marieinwonderland sa...

Veldig fint, gleder meg til å se reprtasjen fra huset ditt i Room123! God helg;)

Bente sa...

Lekker kommode, altså! Når skal det være reportasje fra huset ditt i Rom123? Det må jeg få med meg! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

Minmill sa...

Bildene i dag av kommoden din var flotte. Så kult med den gule lampen. Litt av en king size seng dere har. Skulle ønske vi hadde en slik, fordi vi har stadig besøk av barna våre på natten, og i en vanlig seng blir det jo sååå trangt.

Rikke - fargesirkelen sa...

Kommoden ble supertøff! Bengalack er tingen, dessuten tåler det masse. Jeg kjøpte også et sånt teppe på urban outfitters, brukte det som dyne/pute/seng da jeg backpakka (stroppa det fast på utsiden av sekken) og nå er det sengeteppe. Har et annet mønster, men i samme familien, love it!

Anonym sa...

Supernajs!!!! Rött är så fint! Matchar ju dotterns strumpor perfekt!!! ;D

Anonym sa...

hej kikar in här och det var en jätte fin blogg !
så vackert det blev med den röda färgen!

Tone sa...

Oj, nå er jeg kjempeimponert og kjempeinspirert!! Den ble skikkelig kul! Jeg trenger et skikkelig blikkfang i gangen min, og har tenkt litt på gult, rødt, rosa, orange... gøy å se at det kan bli så fint som hos deg. Bildene fra soverommet er kjempeherlige, likte veldig godt sengeteppet. Hvis du vil kan jeg prøve å forklare deg avslutningen på kantene på bølgeteppet en dag, må bare opp og se på mitt først, for har det ikke i hodet.
Ha en fin uke, klem

Anonym sa...

Kommoden ble tøff. Men jeg liker også veldog godt måten du har hengt opp bildene over den på. Stilig.

Rikke - fargesirkelen sa...

OOhhh, du har nellik i vinduet. Jeg skrev et innlegg om elsk og hat av nellik. Jeg liker blomsten veldig godt, men er usikker på om det er fordi den er fin eller fordi mange andre hater den:P Syntes den passer veldig godt til brukt-stilen.

Min Still By Maia sa...

Kommoden var knallfin! Så fin blogg du har. Deilig å se litt farger. Sengeteppet likte jeg veldig godt.

Søndagsklem

Synnøve sa...

Ja, ja og ja :) Herlige bilder av Hannah! Og kommoden ble jo helt fantastisk, ser det enda bedre i dagslys ja... Og så likte jeg så godt vasen i vinduet, kan jeg spørre hvor den er fra? I like... :) (Fikk du forresten bestilling på Rice-teppet ditt som jeg hadde i det nib-innlegget?? Hun det gjaldt sa i en kommentar at hun hadde bestilt det teppet, så jeg håper hun kjøpte det fra deg, hihi... ;) Ha en fortsatt fin søndagskveld! Klem :)

Anonym sa...

Det er skummelt å frekventere interiørblogger for masse.. det blir fort inspirasjons-overload! Hadde tenkt å male en kommode lilla i dag, men etter å ha sett denne røde herligheten ble jeg litt usikker. Kanskje den blir rød? Hm.. Denne ble hvertfall utrolig kul:)