mandag 23. mars 2009

Fridag

Med sola fremme blir det nesten litt påskestemning:) Så kom til å tenke på egghøna mi som sto bakerst i et skap, denne må jo stå fremme!

I dag har jeg fri.
Og så deilig med en fridag når det er så fint vær ute:)
Hannah og jeg har syklet til barnehagen i dag, Hannah på egen sykkel og kjempestolt for det var første gang hun syklet "alene" til bhg. ( Hun har pleid å sitte i sete på min sykkel) Jeg har også pakket og sendt pakker til kunder i nettbutikken, vært innom trykkeriet å bestilt poser, klistremerker til bilen ( Må jo ha Pynt klistremerke på bilen:)) og ordnet med et "hemmelig" prosjekt der, handlet inn mat for hele uka, vasket kjøleskapet OG det står to brød til heving. Føler meg supereffektiv, tror det er været som gjør det! Klokka er jo ikke halv tolv engang:)
Håper du som er innom også har/ får en flott mandag!

12 kommentarer:

Bente sa...

Så effektiv du er, da! Den perfekte husmor!! ;)

Tove sa...

Ja, hadde jeg vært like effektiv hver dag så....:)

makiato sa...

Vilken fin porslinstupp!

mi-rachel sa...

oj oj oj..så effektiv.
ble nesten litt sliten av å lese dette :)

Ninas Drops sa...

Hallo tuppa!!
(skjønten?) Litt påske over innlegget ditt og vettu...
Ja er det ikke herlig med vååååår...
Jeg er helt yr av å ha sittet ute i et kvarter nå jeg....Jeg sluker sol....Deilig....

Jo påskeegget er fra NOTABENE....oki...

SÅ fint fat du fant her om dagen og ikke minst kaffekjele...wow...digger det mønsteret og fargene i de produktene...har ingen selv dessverre...ikke ennå¨...men kanskje snart...

Ha en kjempefin bolle/brød dag videre kjære TOve...
Klem fra Drops....

PillePalle sa...

Så utrolig nydelig er eggehøna!
Hilsen fra Pillepalle

Anette {foreldremanualen} sa...

Så utrolig kuul den høna var! Fikk et skikkelig "må ha" behov her nå... ;-)

Fru Luna sa...

Tusen takk for den hyggelige kommentaren til soveromsinnlegget mitt :) Bestemoren til mannen er veldig stolt over det flotte sengeteppet hun heklet til oss i bryllupsgave, og jeg er superfornøyd :) HA en fin kveld!

mette sa...

åh, så flink du er!! nå kjenner jeg at jeg snart må shoppe i butikken din! enormt mye fint!

mari sa...

psst! ta en titt på siden min:)

Noralill sa...

For ein herleg dag! Det er alltid kjekt å føle seg effektiv! Kjempesøt egg-høne...

Ha ei fin veke vidare.

Anonym sa...

Åh va härligt med en fridag :-) En sådan har jag imorgon.