lørdag 14. mars 2009

lørdag

Var innom en bruktbutikk i begynnelsen av uka og fant fire nydelige blomstermalerier. Men rammene var litt slitte og kjedelige.. så har malt dem. Og det passer så godt med rammer i skikkelige pastellfarger til blomstermotiver:) Kan tenkes at jeg maler mine neste "bildefunn" i litt sterkere farger, kanskje.. kommer selfølgelig ann på motivet.


Tre av bildene har blitt med til butikken, og det siste henger på stueveggen her hjemme:)




I dag har jeg fått inn flere smykker, masse flotte øredobber og kjeder. Jeg vet ikke helt når eller om jeg legger dem ut i nettbutikken, men hun har egen blogg der hun selger!


GOD HELG!

4 kommentarer:

Maria sa...

SÅ smart att fixa till loppistavlor med ny färg på ramarna! De får nytt liv då!

trotsig sa...

Fint. Jag behöver också tavelramar. :)

Charlotte sa...

Skønne billeder og lækre farver. Jeg bliver helt glad inden i! :-)
Jeg kom tilfældigt forbi din blog og synes lige jeg ville lægge en lille kommentar.
Du er også velskommen hos mig:
http://www.herhosmig.blogspot.com

Charlotte
fra DK.

Stina sa...

De loppisbildene ble utrolig flotte!