fredag 13. mars 2009

gaver fra usa

I dag kom mannen min hjem fra to ukers jobb forskjellige steder i usa.
Jeg har mailet ham en del ønskelister i løpet av den tiden, og nå har jeg fått flere av tingene jeg ønsket meg i hus:) ( og mannen min hjem igjen:))
Blant annet et uglestearinlys fra urban outfitters og babushka målebeger fra antropologie, og han har kjøpt flere ting de samme stedene..., men det har jeg ikke fått tatt bilde av enda.
Og selv om det ikke sto på noen ønskeliste har han kjøpt med seg to gamle bilskilt hjem!
Dette på bilde under er fra New york og 1957, og han kjøpte det i San Fransisco:)


Så i kveld skal jeg kose meg og slappe av, ikke male eller ommøblere eller rydde. Rart hvordan det liksom ikke er like koslig å sitte stille når man ikke har noen å gjøre det sammen med, så ikke regn med noen flere maleprosjekter herfra med det første, hihi

Ha en kjempefin fredagskveld!

11 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Så fine ting.
Og det var jo godt du nevnte at det var fint at han kom hjem og...og ikke bare var glad for tingen..hih hi..

Lurt med malestopp...så man ikke blir helt "snurrig"...
Drops=)

Unknown sa...

Kjempefine ting! Spesielt fine syns jeg babuskane, de var herlige i fargene.
Tenker det er herlig å mannen hjemme igjen.

mali-mo sa...

Heheee, ja jeg må smile litt og si som Nina ved siden av her, at det var godt du ble glad for å få HAN hjem igjen også ;)

Koselig med bildeserie fra BOston da! Vi går og sånn halveis planlegger et utenlandsopphold til neste år igjen, litt usikre på hvor men USA er et av alternativene. Tenker på varme steder også, men og Skottland..og...det er så mange steder jeg kunne tenkt meg å bo en stund!!

Vet så godt hva du mener med sånn lengsel / savn etter steder hvor man har hørt til en stund. Jeg ar jo flyttet mye som ung / voksen, og savner ting ved alle stedene jeg har bodd på iblant. Man legger igjen litt av seg selv på de stedene man har hørt til, tror jeg, og tar med seg noe fra stedet videre. Ikke at jeg føler meg "hullete" av savn, hehe, men det må da være naturlig å lengte litt til steder man har opplevd mye på. Jeg savner spesielt livet i Tanzania, det er noe med Afrika som man ikke finner andre steder tror jeg. Nei, nå ble jeg nesten litt sentimental her, men håper du skjønner hva jeg prøver å si ;)!

God helg Tove!

borghild sa...

Tenker det er deilig å ha han hjemme igjen!!:-)
I dag kom forresten bollene, og jeg er bare sååå fornøyd! Herlige farger, nå vil vi ha vår, vår, vår!!! Kos deg med din kjære og alle gavene (litt misunnelig?;-)
Klem fra Borghild:-)

Anonym sa...

Hei Tove
Sikkert godt å få mannen hjem igjen! Holder med deg i at nå får maling være maling.
Likte jo bilskiltet jeg da, skiltgal som jeg er.
Nydelig farger på de babuskhaene også. Ikke sett akkurat slike som disse før.
Ha en flott helg med mann og barn!
Klem fra Kaspara

mi-rachel sa...

oj..så mye tøft!

Brigg sa...

Aj..likte det skiltet! Herlig å få mannen hjem til helgen:-)

Maria sa...

Sikke herlige ting du har fået med hjem fra Boston. Det må have været helt mave-krøllende at vida han var derovre, og du var her. Forstår virkelig dit savn.
Men når der så kommer så herlige ting med hjem - ohhh-la-laaaa ;-) Jeg glæder mig til at se hvad du mere har fået.

Det var helt utrolig at vi fik pcén tilbage så hurtigt. Det hvade jeg ikke forventet i det hele taget. Jeg har jo haft en masse problemer med butikken. De har stadig vores tv, og har haft det i 2-3 uger nu. Husker det ikke engang selv mere, hi hi.

Må forresten huske at kommenterer på dit skab. Det blev rigtig fint nu, lidt mere power, selvom det er hvidt, end den grønne du havde malet. Du har så utrolig meget flot service i det. er godmodigt misundelig her ;-)

KLEM Maria

ceciliegrut sa...

Tusen takk! :neier:

Har utstilling i Porsgrunn nå (cafe chilli), men disse nye blir litt annerledes. Er fornøyd så langt, og håper jeg "treffer" så jeg får solgt dem. Kan jo ikke ha alle selv :o)

Anonym sa...

Åå lyxigt värre, önskar jag med hade en man som jbba i usa, tokigt fina grejer!

Bente sa...

Fine babuskaer!
Kos deg med mannen hjemme igjen! God helg!